זה ממש מגעיל מצדכם!!!

E dan

New member
זה ממש מגעיל מצדכם!!!

אני לא רוצה לדעת מה אתם חושבים על הפרק הראשון של העונה החדשה!!! בגלל זה אני לא נכנס אל התגובות שלכם, אבל אתם חייבים לכתוב בכותרת?!@?!?!??!!?!?!? זה מפריע לי! אני רוצה לראות תפרק בעצמי, לא רוצה לקרוא מה אתם חושבים! אתם דופקים את הציפייה!!!!! תעשו כותרת כמו שצריך "401-דעתי", או כל דבר, אבל אל תרשמו את המחשבות שלכם שמה!!!! תמחקו בבקשה את התגובה שנרשמה כך...
 
בדרך כלל אני נרתע מתגובות

מתלהמות וזועמות כאלו, אבל אני מסכים. למרות חוסר הרלוונטיות והחשיבות של תגובות על שני שליש פרק גם אני לא מעוניין לדעת שום דבר מהכותרות מלבד
401 למשל, זה הכל. הגיע הזמן למשטר ספוילרים קפדני.
 

T w e n t y 4

New member
בסך הכל כתוב שהעונה ה1,2,3 הם

מתחילות משעממות. זה לא אומר שה-4 היא משעממת. לא ראיתי אותה אפילו. נראה לי לא הבנתם אותי בכלל... /=
 

AlonLaudon

New member
אבל אפשר להסיק

שאת הגבת לטענה של המספיילרים, שהם אומרים שתחילת עונה 4 משעממת.
 

T w e n t y 4

New member
בכל מקרה אני מתטערת אם מישהו

חשב כך. כי כמו שאתם לא רוצים לדעת מה אנשים חושבים על הפרק. גם אני לא :)
 
למעלה