זה ממש מגעיל מצדכם!!!
אני לא רוצה לדעת מה אתם חושבים על הפרק הראשון של העונה החדשה!!! בגלל זה אני לא נכנס אל התגובות שלכם, אבל אתם חייבים לכתוב בכותרת?!@?!?!??!!?!?!? זה מפריע לי! אני רוצה לראות תפרק בעצמי, לא רוצה לקרוא מה אתם חושבים! אתם דופקים את הציפייה!!!!! תעשו כותרת כמו שצריך "401-דעתי", או כל דבר, אבל אל תרשמו את המחשבות שלכם שמה!!!! תמחקו בבקשה את התגובה שנרשמה כך...
אני לא רוצה לדעת מה אתם חושבים על הפרק הראשון של העונה החדשה!!! בגלל זה אני לא נכנס אל התגובות שלכם, אבל אתם חייבים לכתוב בכותרת?!@?!?!??!!?!?!? זה מפריע לי! אני רוצה לראות תפרק בעצמי, לא רוצה לקרוא מה אתם חושבים! אתם דופקים את הציפייה!!!!! תעשו כותרת כמו שצריך "401-דעתי", או כל דבר, אבל אל תרשמו את המחשבות שלכם שמה!!!! תמחקו בבקשה את התגובה שנרשמה כך...