זה לא פוסט סקסי

אותו דבר יקירתי

שנים של זוגיות, אהבה מאובקת בלי נצנצים.
אבל אני בעלייה עכשיו.
ויש לי תובנות לעניין.
ונחמת הטיפשים שלי שזה קורה לכולם מתי שהוא.
&nbsp
 

giligil55

Member
זה באמת קורה לכולם...

ובאמת נעים לדעת שאתה לא לבד ...אולי לא עוזר אבל לפחות אתה לא לבד...
 
בובה מקסימה

קחי כוס מים קרים זה קורה למוזה שהיא מבקרת אצל השכנה
אבל היא תחזור אליך כי זה חלק מהיצירתיות שלך
אני בטוחה שתמשיכי לכתוב שיגיע החורף
ותשמחי להתכרבל מול התנור החם
זה מנפלאות הסתיו ההתכנסות הזו
ואז הגוף מתעורר חזרה
 
כנראה

שממש לא התבטאתי בבירור. לא ה׳מוזה׳ שלי היא הנעדרת. אני היא הנעדרת. המדוכאת. היבשה. המשוועת למים....
זה לא משבר בכתיבה. זה משבר בחיים....
 
אני מבינה אותך היטב

זה מה שקורה לנשמות בסתיו יש התכנסות פנימה
גם אני עוברת את המשבר הזה בחיים
וההתחברות לכתיבה מוציאה ממני את שמחת החיים שלי
זה כמו שאתמול יצא לי לכתוב כמו גבר זה התחדשוות עבורי
ומצאתי את עצמי כותבת כמו שלא כתבתי בחיים
התקופה הזו של הסתו עושה לנו משהו בנשמה
ואז החורף יביא לנו נחמה ויהיה לבלוב על העצים
ולנו יהיה תקופה טובה יותר בחיים זו מגמה אצל כולם
 

yame1212

New member
בהצלחה


בכל דרך שתבחרי ללכת בה
 
רציתי להגיד

לכולם תודה על האכפתיות והחברות. זה לא מובן מאליו.
חיבוק לכולם, וגם לינק לשיר שתמיד עוזר לי להרים את הראש!!
זה שיר שגם כיף לעשות איתו ספונג׳ה בפול ווליום.... שיהיה שבוע טוב. הלוואי.
http://youtu.be/QsY066wa08E
 

מוסיף4

New member
עייפה

בובה זהבה ועייף מאוד הדוב.
הצללים לחדר באו, לוחשים לי לילה טוב.

צריך לזכור שבלי לילה אין בוקר, ואין התחלות חדשות, ובלילה צריך לנוח ולתת לכל הרעל להתנקז החוצה, כדי שהבוקר יוכל להגיע ולהאיר באור חדש.
 

yaron599

New member
יש ימים כאלה

ותקופות שכאלה שבאות וחולפות....
מאחל לך שתחלוף מהר התקופה הזו....עם חיבוק חזק וחם (גם ממני)

&nbsp
 
למעלה