קחי כוס מים קרים זה קורה למוזה שהיא מבקרת אצל השכנה
אבל היא תחזור אליך כי זה חלק מהיצירתיות שלך
אני בטוחה שתמשיכי לכתוב שיגיע החורף
ותשמחי להתכרבל מול התנור החם
זה מנפלאות הסתיו ההתכנסות הזו
ואז הגוף מתעורר חזרה
זה מה שקורה לנשמות בסתיו יש התכנסות פנימה
גם אני עוברת את המשבר הזה בחיים
וההתחברות לכתיבה מוציאה ממני את שמחת החיים שלי
זה כמו שאתמול יצא לי לכתוב כמו גבר זה התחדשוות עבורי
ומצאתי את עצמי כותבת כמו שלא כתבתי בחיים
התקופה הזו של הסתו עושה לנו משהו בנשמה
ואז החורף יביא לנו נחמה ויהיה לבלוב על העצים
ולנו יהיה תקופה טובה יותר בחיים זו מגמה אצל כולם
לכולם תודה על האכפתיות והחברות. זה לא מובן מאליו.
חיבוק לכולם, וגם לינק לשיר שתמיד עוזר לי להרים את הראש!!
זה שיר שגם כיף לעשות איתו ספונג׳ה בפול ווליום.... שיהיה שבוע טוב. הלוואי. http://youtu.be/QsY066wa08E