זה לא נגמר...

Itay Simons

New member
זה לא נגמר...

לרגע חשבתי שהתגברתי, או לפחות שאני מתחיל להתגבר, על חזית אחת שאני נלחם בה. טוב, מי שיודע מה זה, יבין שאני לא אמור להילחם אלא רק להשלים. ואני באמת התחלתי להבין שזו הדרך. האמת שזה קרה בזכות שלושה אנשים, מדהימים, שבימים האחרונים פשוט גרמו לי להסתכל על כמה דברים מזוית אחרת. וברגע שהתחלתי להרגיש שדברים משתפרים, שאני סוף סוף נכנס לפרופורציה ומתחיל להתקדם הלאה- צצה עוד חזית. אין מקום להשוואה בינה לבין האחרת. אבל הן שתיהן קשות. הראשונה גרמה לי לאבד אמון בעצמי, והשניה- לאבד אמון בבני אדם בכללי, כנראה. בדיוק כשחשבתי שאני מתגבר על משהו אחד מגיע משהו אחר ואני חוזר אחורה- לא מתגבר על כלום, ורק מרגיש רע יותר עם עצמי. איי איי איי...
 
ההנחה המוקדמת

שאם אתה מתגבר על חזית אחת לא יהיו יותר התמודדויות בחיים היא הנחה מוטעית. תמיד יש משהו. אדם, בין היתר, נמדד לפי היכולת שלו להפיק תגובות מסתגלות לכל מיני מצבי חיים ולעבור הלאה להתמודדות הבאה. כשאדם קם בבוקר וכל מה שהוא רוצה זה שלא תהיה לו שום התמודדות קשה, שמה אותו במקום מוחלש מלכתחילה. אבל אם קמים בבוקר עם הידיעה שלא משנה מה - יש לך את היכולת לעבור את היום שמה אותך במקום מחוזק ומסתגל. עכשיו - אני לא יודעת אל אילו חזיתות אתה מדבר, אבל אנשים עוברים הרבה דברים בחיים ומה שמבדיל בין אדם שעובר דברים קשים ושורד לבין אדם שמתמוטט זו בדיוק עמדת הבסיס והנחות היסוד.
 

דללה

New member
בייב,

אני לא יכולה להגיד שאני מזדהה כי אני יודעת רק איך זה מהצד השני, אבל אני מתארת לעצמי כמה זה קשה להגיע למצב שאתה שלם עם כל העובדות. אמרתי לך את זה כבר כמה פעמים. אל תקשה עם עצמך. זה לא משהו שיבוא תוך יום או יומיים. ייקח זמן ובסופו של דבר זה יגיע. אני לא יודעת מה גרם לך לאבד אמון בעצמך או באחרים, אבל אני יכולה להבטיח לך שאם תאמין בעצמך תגיע רחוק. ומעבר לזה, אני מבטיחה לא לאכזב אותך (ואם איכזבתי, אז אני רוצה לשמוע למה). הכי חשוב- אני רוצה שתדע שאני תמיד פה גם אם לאחרונה קצת התרחקנו. אתה יכול להתקשר ולדבר איתי תמיד!
 

ווינגז

New member
איתי../images/Emo24.gif

את הדברים החשובים שהיו לי להגיד כבר אמרתי במסנג'ר, אבל תדע (כן, אני אגיד את זה שוב, מה תעשה לי?) שאני פה תמיד, באמת. אני אומנם לא יכולה לעשות הרבה, אבל לא יזיק שתדבר על זה. לא שומרים את זה בבטן.
 
למעלה