זה לא מיני?

diday

Member
זה לא מיני?

תרגלתי כבר שזוג השפנים של הבן (שניהם זכרים) עסוקים רב שעות היום בניסיונות לעלות אחד על השני. עכשיו גיליתי שפרות (שתיהן נקבות) עושות את אותו הדבר.
 

Sparker

New member
אתה לא מבין...

פשוט לרוחמה גירד בגב... ובדיוק בנקודה שממש ממש קשה להגיע אליה... זה הכל... אתה והתאוריות קונספירציה שלך...
 

diday

Member
../images/Emo51.gif

אבל זאת Elke, שם ראוי לפרה גרמנית גאה.
 

Sparker

New member
לא, לא נראה לי...

היא נראית לי רוחמה... ןחוץ מזה, שקלת את האפשרות שהיא אוהבת לשחק עם הקבוצה שלה במקום נגד הקבוצה היריבה
 
למען ההשכלה הכללית...

פרות, כמוהן כנשים. עגלה שמגיעה לפרקה, מקבלת מחזור חודשי אחת לחודש, שנמשך 3-4 ימים ומתבטא בדימום. לפרה, יש מערכת רביה זהה לזו של נקבת האדם. הריון נמשך 9 חודשים, ובסופו נולד ולד אחד, ולעתים שניים... הייתרון הגדול שיש לפרה על פני האשה, הוא שהפרה יכולה לשתות מים מהנחל בלי להרטיב את הציצים שלה...(מין הומור של רפתנים...). ולעניין התמונה - לפרה יש (כמו לאשה) ימים של ביוץ. הימים האלה מתבטאים באקטיביות בלתי רגילה ובחרמנות יתר. הפרה ה"קופצת" שבתמונה נמצאת בתקופת הביוץ שלה. רפתנים שמעוניינים להרבות את העדר, תרים יום יום אחר הפרות הקופצות באמצעות תצפיות על העדר ו/או מכשיר אלקטרוני שמוצמד לרגל הפרה וסופר צעדים. בביוץ - יש מספר גדול בהרבה של צעדים מאשר בימים רגילים. וזה היה שיעור "מבוא לרפתנות בסיסית"
 

diday

Member
כל יום לומדים משהו חדש

אם פרות כל כך דומות לנשים אז... האם יתכן שהמושג הגרמני dumme Kuh = פרה שוטה. מבוסס על חכמה עתיקה, ועל התבוננות. תמיד חשבתי שזה מושג שוביניסטי, שאסור בשימוש. אבל בעקבות המידע החדש אנסה להיעזר בו לעיתים ולראות איך הסביבה תגיב להסברי. אולי את מתמצאת גם בעזים. בגרמנית אומרים blöde Ziege = עז מטומטמת. מעניין לדעת איזה קרבה הולידה את המושג הזה.
 

Sparker

New member
ואם כבר אנחנו בשוונג...כבשים../images/Emo35.gif../images/Emo8.gif

 

doram44

New member
אתם בפיגור בחומר.

השבוע לכבוד שבוע הגאווה הראו פה בערוץ 8 סרט של הBBC על חד מיניות בחיות. מסתבר שהתופעות ידועות זמן רב אבל הפרשנות המחקרית לא העיזה לתת את ההסבר הברור שקיימת תופעת חד מיניות אצל בעלי חיים בכ4-10 % מהפרטים. רק שלחוקרים והעוסקים בחיות זה לא היה נראה הגיוני וניתנו כול ההסברים שאתם ציטטתם. ישנן תופעות של זוגיות בין מינית לצורך רביה בלבד אצל ציפורי מים.. אצל קופים יש תופעות רבות של מעשים מיניים חד מיניים בין זכרים אבל בין נקבות גם. בקיצור היתה כתבה מעננית בעיתון ידיעות לפני שבועיים וסרט מוצלח על הנושא.
 
נו, שוין.

תמיד הדהימה אותי הנטייה של חד המיניים לנכס אל שורותיהם כל מיני סלבריטיס וכו'. לא חשבתי שהצורך לתרץ יגיע עד בהמות. 1. אין צורך לתרץ כמו שאין צורך לצעוק את זה ברחובות. זה פשוט לא עד כדי כך חשוב. 2. כנראה שמעולם לא עסקת באופן מעשי בהפריית בהמות ובתכנון ריבוי עדר. (אני דווקא כן...) - כך שלדעתי, האולי טיפה יותר מנוסה בעניין, הסיבה שלא מצאו הסברים לתופעת ההומסקסואליות אצל בהמות - היא שכנראה זה לא ממש קיים אצל בהמות. ושוב - פרות, כנשים - גם תופעת יחסי מין בין נשים בתנאי כלא ממושכים - עדיין לא הופכת את הנ"ל ללסביות, אלא לנשים שזקוקות לפורקן מיני, חום וקירבה ובאין גברים באיזור - פונות אל האסירות שלידן.
 
למעלה