זה כבר הרבה זמן...

Efrat*

New member
זה כבר הרבה זמן...

מקווה לחזור אחורה בזמן..
בזמן האחרון בזמן האחרון לא רואים אותך יותר אולי אתה לא עובר פה אולי אתה לא עוצר כאילו התרחקנו או סתם הקשר מקוטע אז מה עובר עליך, תגיד, איפה אתה? לא חסר לך ככה, להגיד שלום לקבל קצת חיזוקים לעבור את היום אנחנו עוד יושבים פה על אותה המדרכה אותם האנשים עם אותם השמחה ימים כאלה עברנו כבר על גרועים מאלו התגברנו בעבר מתי נפרדנו לך תדע אבל שרדנו זאת עובדה אז מה אתה אומר איך צומחת העיר היום יש יותר רעש ויש פחות אויר פתאום יש פחד יש אלימות ברחובות וכל זה ביחד זה לא מבטיח טובות אז כל זמן שיש עוד כזאת פינה עם חברים כמו פעם כמו שבשכונה פה יש לך אוזן פה יש לך מילה אנחנו אוהבים אותך, אין שאלה ימים כאלה עברנו כבר על גרועים מאלו התגברנו בעבר מתי נפרדנו לך תדע אבל שרדנו זאת עובדה בזמן האחרון לא רואים אותך יותר אולי אתה לא עובר פה אולי אתה לא עוצר [שלום חנוך] מתגעגעת
 
../images/Emo24.gif

אפרתו´ש... למה ככה? לא אוהבת לשמוע שאת עצובה.. כיף לראות אותך שמחה ושטוב לך...הכי יפה לך חיוך.. זה מתאים לך לניצוץ שבעיניים
אממ..אני יודעת שמילים לא יעזרו הרבה עכשיו אז שולחת חיבוק חם..
ו...תיבת המסרים שלי פה גם בישבילך..לא רק בישביל שלל המעריצים
לילה טוב ושקט שיהיה לך
 

CRAZYIT

New member
../images/Emo24.gif

מאמי.. אנשים משתנים אנשים מתקרבים ולפעמים גם מתרחקים... מכירה את ההרגשה הזו של געגוע עמוק עמוק!!! אבל מבטיחה לך שכמו שאת מתגעגעת גם הוא מתגעגע!
לך קרייZית
 
../images/Emo28.gif רגעים קסומים שכאלה ../images/Emo42.gif

רגעים שהיו והם מה שנשאר במבט לאחור, כוכבים
זוהרים בשמיים. לפעמים כיף להישען אחורה, עם כוס שוקו חם
גדולה ביד, ולהיזכר במה שהיה פעם. תמיד נדמה שאז הייתה יותר פריחה
יותר טוב
יותר אנושי
. איכשהו זה תמיד עוזר לי לראות עתיד ורוד יותר
למרות שתמיד נדמה שעכשיו הרבה יותר קשה מפעם
לדעתי זה רק זכרון סלקטיבי.
מקווה שבקרוב הכל יראה טוב יותר
 
מותר להתגעגע...

ואפילו רצוי, כי הגעגועים הם בעצם המדד של הלב להראות לנו מי חשוב לנו באמת ומי לא... כשאנחנו מתגעגעים אז זה כואב, וצורב, ולפעמים הגעגועים קשים מנשוא... אבל בשביל זה יש אנשים אחרים, קרובים יותר, אמיתיים יותר, שלא צריך להתגעגע לחיבוק שלהם, כי הוא פה, והוא שם, והוא כ"כ נגיש וקרוב, וכ"כ אמיתי ואוהב...
אוהבת אותך, אפרתי שלי. "you´re the queen of my heart"
עדי
 
לחזור אחורה בזמן?

הריחוק נוצר, הוא כבר קיים הזמן, מעלה ארוכה על פצעים ישנים אבל, כך אומרים, גם הטוב ברופאים לחזור אחורה בזמן, זה מסובך, בכלל לא פשוט כל כך ומי יודע, אם נצליח, אולי נפגע בגורם משובח ראיתי שכאן כבר הציעו, לזנוח את העבר ולבעוט בו, כאילו הוא לא קיים. לזנוח את אנשי העבר ולצאת לחפש, אנשים חדשים ש´באמת´ כאן אבל אני מכיר אותך, וכמו שאמרת לאנשים אמיתיים - התחליף לא קיים אבל - כן את התפל בעבר, נשאירנו מאחור משקעים שקבורים בו - ניתן לדשא עליהם לגדול אני עוד כאן, וגם את לא הלכת אפשר לסגור, כל פצע שנפתח נמשיך ללכת לכיוון של מחר חדש ולך אין תחליף, אני אפילו לא יכול לדמיין איך אותך אחליף - במישהו אחר, משמים או מעניין אז תני לי יד, ותהיי מוכנה את שלי לקבל ונצאה לדרך - לא צריך אפילו תרמיל ומקל..
|איקון של שחור הזקן מביט אל מחר חדש|
(רק תזכרי. אין תלית שכולה תחלת. וגם אני איני כזה. ולכן.. סליחה..) ואם בכל זאת לחזור בזמן יש כאן אחד שמצא את הדרך.. ואני חושב שאת מכירה אותו די טוב..
 
אוחחח

איזה שיר מלא ברגש איך הוא לוקח אותי לכל כך הרבה עצב
אומרים שיש דרכים להפיג את הגעגוע מאמינה שרק את שיודעת את מהות הגעגוע למי , כמה ולמה.. יכולה למצוא לך את הדרכים להפיגו .... מקווה שתמצאי את הדרך להמשיך מכאן, אולי להתחיל מחדש .. כי לחזור אחורה לא חושבת שאפשר בד"כ...
joy
 

Efrat*

New member
../images/Emo51.gif לכולכם...

עשיתם לי לחייך קצת
לוקחת כל אחת ואחת מהמילים שלכם ומפינה ומעבדת כדי להמשיך בדרך.. ואני לא ממש מאמינה בלנתק ולחתוך קשרים חזקים וכנים שהיו לי רק בגלל שאינם עוד כאלה חזקים וכאלה קרובים.. לפעמים צריך לעבוד קשה בשביל להחזיר את הגלגל למה שהיה פעם! אז אולי זה לא יהיה אותו דבר, אז מה?! אולי יהיה אחרת.. רק שיהיה טוב. ואתה, שחור יקר..
יוצאת איתך לדרך חדשה.. מקווה שיילך לנו
 
למעלה