זה ישמע לכם טיפשי אבל.....

1תרו

New member
זה ישמע לכם טיפשי אבל.....

זה ישמע לכם טיפשי אבל בזמן האחרון שמתי לב שאנשים רבים ויש הרבה וויכוחים!מכל מיני סיבות....אז החלטתי שצריך לעשות מפגש!לא מפגש וירטואלי בצ'אט או משהו!אלא להיפגש פנים מול פנים!נשמע קצת מסובך שמישהו מחיפה יבוא למשל לת"א אבל אולי נמצא קניון שלרוב חברי הפורום נוח ךהגיע כמו שבעת הכוכבים בהרצליה!ושם נדבר נפטפט וכאלה חיחי(אני מרגיש טיפש ואני ממש מבויש
)טוב תגידו מה נוח לכם?אם אתם בכלל רוצים ליישם את הרעיון!אחר כך פרטים כי אולי הרעיון לא ייתישם!למי שלא יוכל לבוא או שהמקום שנקבע יהיה רחוק אז שיהיה גם מפגש באזור שלו הנה ההצבעה! בעד
נגד
הערה טובה
הערה רעה
שאלות
תשובות הצעות ופרטים
אז זהו יאללה להצביע!ממני תומר!
 

1תרו

New member
נכון!איך לא חשבתי על זה אבל...

יו נכון!דבר ראשון אני מבטיח לכם שאני לא שעושה מעשים מגונים וגם למה למישהו שעושה מעשים כאלו לבוא לקניון מלא אנשים!מצד שני את צודקת!
 

When Pigs Fly

New member
../images/Emo128.gif

לא בגלל שאני לא נפגשת עם אנשים שאני לא מכירה :/ אלא הפורום הזה לא מספיק מגובש כמו פורמים האחרים, הרוב נכנסים שואלים שאלה, ולא חוזרים. חצי פה לא מכיר אף אחד, אפילו אני מכירה רק שניים. וגם בנתיים אין לי מספיק כסף לנסוע מחיפה לתל-אביב.
 

SimilCool 45

New member
../images/Emo128.gif

איך מישהו יגיע מבת-ים לאילת?! או ממרחקים שונים?! זה קשה מדי...
 

gal56

New member
לא נראה לי..

האומנם הצטרפתי לפני שנה, אבל אני מכירה רק וותיקים, ולא נראה לי שהם יוכלו לבוא. חוץ מזה, אנחנו לא מגובשים פה בכלל.
 

1תרו

New member
טוב קפלו עניין!למחוק את השרשור!

ניסיתי לפחות...
 

shir7777

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo36.gif../images/Emo70.gif

אוקי אני חושבת שהרעיון מצוין!!!! אני פה כבר כמה זמן ואני לא מכירה אף אחד אז זה יהיה ממש נחמד להכיר אנשים אחרים! אם נעשה את זה נמצע מקום נוח כך שאין בעיות עם זה! אני אומרת יאללה! יהיה נחמד! אולי נמצא עוד חברים?
 
למעלה