זה היה פשוט מזעזע !!!!!!!!!!!!!!

fasulya

New member
זה היה פשוט מזעזע !!!!!!!!!!!!!!

פסטיבל שירי ישראל היה ונראה כמו מופע הזדהות על מה שקרה במזרח
 

giba70

New member
אני מקווה שלפחות עמדו שם

לדקה דומיה
 
למעלה