דש(א)-בורד
New member
זה אשכול פרידה..
אני כבר לא תיכוניסט, ולא נשאר הרבה שאני יכול לעשות פה. ניסיונות לשמור באופן פוריטני על מה שהיה פה פעם נידונו לעלות בתוהו, וכנראה שהפורום הזה יהפוך לעוד שלוחה ליד "שישיסטים", "שמיניסטים", "עבוע"ב" וכו' וכו'. אחרי מעל לארבע שנים שכתבתי פה, יש המון המון זכרונות לחלוק, עם הרבה מאוד חברי פורום, שלמרות שמדובר בקהילה סה"כ אינטרנטית, ראינו את עצמינו במשך פרק זמן מכובד ביותר (אצלי מדובר על מעל ל20% מהחיים שלי, לא יודע מה אתכם) מתפתחים, אני יודע על לא קשר ולא שניים שצמחו בין חברי פורום כאן. לי אישית עדיין יש ידידים טובים וטובים פחות שבלי הפורום הזה לא הייתי מכיר ורק בשביל זה זה שווה הכל. ומי שרואה את ההודעה הזאת, מתבקש להגיב, לפחות פעם אחרונה לפני שהפורום הזה דועך ונעלם בתור מה שהכרנו, ומי שרוצה לשמור על קשר תמיד מוזמן לאייסיקיו שלי 6167836. אהבתי את כולכם, גם את אלה ששנאתי. שי, דשא, החמשוש, Hell is beige, או איך שאתם לא זוכרים אותי.
אני כבר לא תיכוניסט, ולא נשאר הרבה שאני יכול לעשות פה. ניסיונות לשמור באופן פוריטני על מה שהיה פה פעם נידונו לעלות בתוהו, וכנראה שהפורום הזה יהפוך לעוד שלוחה ליד "שישיסטים", "שמיניסטים", "עבוע"ב" וכו' וכו'. אחרי מעל לארבע שנים שכתבתי פה, יש המון המון זכרונות לחלוק, עם הרבה מאוד חברי פורום, שלמרות שמדובר בקהילה סה"כ אינטרנטית, ראינו את עצמינו במשך פרק זמן מכובד ביותר (אצלי מדובר על מעל ל20% מהחיים שלי, לא יודע מה אתכם) מתפתחים, אני יודע על לא קשר ולא שניים שצמחו בין חברי פורום כאן. לי אישית עדיין יש ידידים טובים וטובים פחות שבלי הפורום הזה לא הייתי מכיר ורק בשביל זה זה שווה הכל. ומי שרואה את ההודעה הזאת, מתבקש להגיב, לפחות פעם אחרונה לפני שהפורום הזה דועך ונעלם בתור מה שהכרנו, ומי שרוצה לשמור על קשר תמיד מוזמן לאייסיקיו שלי 6167836. אהבתי את כולכם, גם את אלה ששנאתי. שי, דשא, החמשוש, Hell is beige, או איך שאתם לא זוכרים אותי.