זהירות מונעת אסון

luckycharm

New member
תוכיחי!

סתם סתם. עדיף שלא תפתחי שרשור תמונות. יעביר את המיקוד מהפוסט שלי נזכרתי פתאום בקורנית דינסמור
 

luckycharm

New member
חחח אתה צודק כמובן

איך יכולתי לשכוח את חפיסת הקלפים של ימי ילדותי ככה... (אירוס נצרתי, אירוס הגלבוע ועוד רבים וטובים) מצד שני, לילי אמרה שהיא קורנת. מה יכלתי לעשות?
 

הולמס 30

New member
יו, גם אתה?

רביעיות פרחים? מורכבים קוציים וכאלה? היו גם רביעיות ירושלים (יש לך "יד אבשלום"?)
 

luckycharm

New member
בדיוק

בזמנו שלטתי לחלוטין. ונזכר גם שדם המכבים ריתק אותי במיוחד. דם, מכבים, בניתי מזה תסריט שלם של מלחמות ופנטזיות. רביעיות ירושלם ענינו אותי פחות (ואגב, יד אבשלום זה היחיד שזוכר משם). אח"כ עברתי לכרטיסי בייסבול
 

הולמס 30

New member
ומה עם קלפים של אינדיאנים.?

שהיינו מדביקים באלבום west סיפורם האמיתי של אדומי העור
 

lililove

New member
חחחחחחחחח

אני זוכרת את עץ השיטה, דם המכבים ונר הלילה. חחחח גל של נוסטלגיה עכשיו שוטף
 
האמת היא

שהתחלת בכיוון הנכון אבל אז השתפנת ע"מ שלא להסיט את תשומת הלב מהפוסט שלך. אני במקומך הייתי תוהה אם "קורנת" משמעו גם בוהקת
 

luckycharm

New member
מודה באשמה

אכן חלף במוחי. אבל איתה זה לא חכמה. כמעט כל דבר יכול להתקשר. שמח לראות שתהית בקול רם. שמע, אני כבר כמה דקות הופך והופך בתמונה. היא עומדת או שוכבת? (זה חשוב לי) <לאקי מדגים לעצמו כיצד ניתן למשוך פוסט צנוע, גם אם מדוייק כהרגלו, עד אין קץ>
 

lililove

New member
גברים... טפי!

אני כ"כ רוחנית עכשיו ואתם באים לי עם החומרניות הזו שלכם ישר לפרצוף! <לילי תוהה אם ייתכן ששני הבוייז שמעליה שכחו שהיא בולעת כל טיפה..
>
 

luckycharm

New member
חחחח על מי את עובדת

קראתי למעלה - עץ השיטה, נר הלילה (עצרתי כאן). זה רוחנית זה? מילא היה ערבה בוכיה <ולילי, עוד מעט חייב לצאת. אולי תתנדבי לתחזק לי את השרשור עד שחוזר. הבוייז מזמן כבר לא קראו איזה סיפור. כמו שרק את יכולה> תזרמי :)
 

luckycharm

New member
זו אותה אחת?

פששש איזה שד מוצלח. ועכשיו נזכרתי שתמיד לא הצלחתי לזכור מה בין קידה שעירה לסירה קוצנית. הייתי מחליף ביניהן חופשי. לא היה אכפת להן.
 
אתה חד

אבחנה. יפה לך ידידי, זו לא אותה אחת. מרוב מיחזור דיבורים ובירבורים על מציצות ובליעות, שכחו הבריות עד כמה ענוגה, סחטנית ומענגת יכולה להיות "עבודת יד" מושקעת.
 

luckycharm

New member
איך פספסתי?

אתה הרי כל כך צודק. זה פייבוריט אישי וותיק שלי. שהיא תשב על כסא/שרפרף. ואני נעמד ומגיש לה ככה שהגובה נוח, ממש ליד פניה. תענוג תודה לך, כמעט ושכחתי.
 
למעלה