אם רצית לדעת; הכוונה ל"מאוחר" בביטוי הזה שלו, "אני חוזר מאוחר", היא שתיים בבוקר. ברגע זה הוא נכנס, מיוזע ומלוכלך. נו טוב... יום כיפור, לא? ´סמאקקקק... כשאני הייתי בן 12, "מאוחר" היה עשר בערב... סקסופון
וכמה זמן זה אצלו רגע ?? לך להכין שיעורים והוא רוכן על המחשב......."עוד רגע" (שעתיים) לך להתקלח (משחק בסוני פליי. ) "עוד רגע" מחרתיים. לך לסדר את החדר ....."עוד רגע" - אחרי הצבא....... וחוצמזה "אני לא מוצא אחר כך כלום כשמסודר הכל.." בנים......שיהיו בריאים. העיקר שיהיו.