זהו.

זהו.

אם רצית לדעת; הכוונה ל"מאוחר" בביטוי הזה שלו, "אני חוזר מאוחר", היא שתיים בבוקר. ברגע זה הוא נכנס, מיוזע ומלוכלך. נו טוב... יום כיפור, לא? ´סמאקקקק... כשאני הייתי בן 12, "מאוחר" היה עשר בערב... סקסופון
 
"רגע"

וכמה זמן זה אצלו רגע ?? לך להכין שיעורים והוא רוכן על המחשב......."עוד רגע" (שעתיים) לך להתקלח (משחק בסוני פליי. ) "עוד רגע" מחרתיים. לך לסדר את החדר ....."עוד רגע" - אחרי הצבא....... וחוצמזה "אני לא מוצא אחר כך כלום כשמסודר הכל.." בנים......שיהיו בריאים. העיקר שיהיו.
 
קוראת אתכם...

וחושבת הבן שלי רק בן שש..ופעם אמרו לי ילדים קטנים צרות קטנות ילדים גדלים והצרות גדלות איתם...המממ מפחדת שיגדלו..
 
למעלה