זהו זה אני בדיכאון חורף. לילה טוב לכם. הלכתי להתחבא מהעולם תחת השמיכה עד יעבור זעם.
ש שKקירה New member 15/12/13 #1 זהו זה אני בדיכאון חורף. לילה טוב לכם. הלכתי להתחבא מהעולם תחת השמיכה עד יעבור זעם.
ל לירי לא שרה New member 15/12/13 #2 די שאקי בלי דיכאונות וכאלה.. לאור הזדהות גם אנחנו במרכז לא יצאנו מהבית. את לא לבד