זהו זה

שKקירה

New member
זהו זה

אני בדיכאון חורף.
לילה טוב לכם.
הלכתי להתחבא מהעולם תחת השמיכה עד יעבור זעם.
 
די שאקי

בלי דיכאונות וכאלה..
לאור הזדהות גם אנחנו במרכז לא יצאנו מהבית.

את לא לבד
 
למעלה