זהוא חברים,,,,

זהוא חברים,,,,

הולכת לי הביתה,, כן יפית משמרת שנייה,, ואגב,, היום גם משמרת שלישית בבית,,חחחחחחח חוזרת בערב,, כמו תמיד ,, שולינקה 27,, שיהיה לכם אחר צהרים מהנה,, אני הולכת לרקוד,,,,
 

yafit75

New member
תהני אחותי,,

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לבריאות,,,
 
למעלה