שולי AT WORK
New member
זהוא חברים,,,,
הולכת לי הביתה,, כן יפית משמרת שנייה,, ואגב,, היום גם משמרת שלישית בבית,,חחחחחחח חוזרת בערב,, כמו תמיד ,, שולינקה 27,, שיהיה לכם אחר צהרים מהנה,, אני הולכת לרקוד,,,,
הולכת לי הביתה,, כן יפית משמרת שנייה,, ואגב,, היום גם משמרת שלישית בבית,,חחחחחחח חוזרת בערב,, כמו תמיד ,, שולינקה 27,, שיהיה לכם אחר צהרים מהנה,, אני הולכת לרקוד,,,,