זאת רק אני?

m i c h a l i

New member
זאת רק אני?

או שהקיץ הזה הופך את כולם לזומבים? איזו עייפות הופ מזגן.... הופ גלידה וניל ( אין שוקו אופפפ) הופ (בטלויזיה) אני נמסהההההה
 

MAORBIKE26

New member
גם אני נמצא פה :) איזה יום עבודה

מלחיץ בלי הודעה מראש הבוס אמר שחוזרים לעבוד עד 5 .טוב שיש לי סלולרי העברתי את הזמן בפורום השכן ו-וואלה חדשות לא יודע איפה נעלמו כל הח"ברה בפורום הזה
 

m i c h a l i

New member
אם

אין לחם נאכל עוגות ופשטידות ומרק בצל יאללה מתי כבר מפגש? תשרייני את החמישי באוגוסט
 

MAORBIKE26

New member
../images/Emo24.gif איזה יופי עוד אחת מצטרפת

למפגש
בקושי 2 נרשמו למפגש אני מקווה שיצטרפו עוד
 

m i c h a l i

New member
מאור... יש טעות בידך../images/Emo140.gif

לצערי לא אוכל להגיע לצפון... אני מארחת את העוגייה בביתי
 

MAORBIKE26

New member
אופסס... חשבתי שהתכוונת למפגש שלי

לא נורא, היו פה 2 חיפאיות שחיכו למפגש בחיפה (הגיבו לשרשור של המפגש של בישול לילדים) שלחתי מסר.. אין תשובה..
 

אiסי

New member
החום הזה באמת ממיס

אני צמודה למזגן כמעט כל היום רק בסופי שבוע מרשה לעצמי לצאת קצת לנשום אוויר
 
למעלה