m i c h a l i
New member
זאת רק אני?
או שהקיץ הזה הופך את כולם לזומבים? איזו עייפות הופ מזגן.... הופ גלידה וניל ( אין שוקו אופפפ) הופ (בטלויזיה) אני נמסהההההה
או שהקיץ הזה הופך את כולם לזומבים? איזו עייפות הופ מזגן.... הופ גלידה וניל ( אין שוקו אופפפ) הופ (בטלויזיה) אני נמסהההההה