זאת רק אני, או שלצבר יש רגשות כלפי עינב?

israelita10

New member
זאת רק אני, או שלצבר יש רגשות כלפי עינב?

אני יודעת שזה ישמע לכם מופרך, אבל שמתי לב במהלך התוכנית שצבר מרגיש משהו כלפי עינב... אם שמתם לב, היום כשעינב שאלה את צבר אם הוא יודע לדבר מרוקאית, הוא ממש הסמיק וחייך בביישנות... עושה רושם שהוא מרגיש כלפיה משהו,רק אני לא יודעת מה. מה דעתכם?
 

o r t a l i t

New member
רק לדעתי כל החיים של יוסי...

...עם נונו (?) הם שקר ובעצם בא לו על לאון בטירוף ?* תראו איך הוא מרשה לעצמו לצחוק איתו ככה בחופשיות ואפילו כשהוא צוחק עליו הוא קורא לו בשם החיבה "קאחבה"... *מצטערת על היותי צינית עד כדי מרמור, השרשור הזה הוא קש על גבי כל כך הרבה חפצים וגב הגמל שלי נשבר.
 

מרמריסה

New member
גם לי היו הגיגים בנושא... וגם "המלצתי" לצבר

לנשק את עינב כאשר הוא יחוש בסכנת הדחה ברורה ומיידית... עינב אמרה לו שהיא חלמה שהם מתנשקים. יותר מזה? בטח יהיה הרבה יותר מעניין אם יתפתח שם משהו, בהשוואה לזוג הצנוניות בערוגה (ש"ץ)...
 

lightflake

New member
כששאלו את צבר עם מי מהוילה הוא הכי

היה רוצה לעשות סטוץ - הוא אמר עינב.
 

lightflake

New member
את החלטת שזה היה סתם? למה?

השאלה הייתה לגבי משיכה מינית - סטוץ הוא לא היה אומר סתם כזה דבר
 

BMCB

New member
זה לגמריי ברור שהוא מרגיש אליה משהו...

זלזול רב.
 
העובדות שהוא בחר לא להיות איתה בסוויטה

ככל הניראה שהיא לא מרגשת אותו וגם לא מעניינת אותו ובנוסף צריך לתרגם לה את השפה שהוא משתמש בה.
 

סתונית5

New member
צבר הוא אניגמה בכל הנוגע לנשים.

לא פשוט להבין מה הוא חושב באמת. מה שראיתי בוודאות שהוא לא סוגר אף פעם דלת עד הסוף כשמדובר בנשים. אין לי ספק שהוא מאוד מחוזר גם מחוץ לוילה אבל למרות זאת לדבריו ואני נוטה להאמין לו, הוא לא אדם של סטוצים אלא של מערכות יחסים. כשוונסה חיזרה אחריו בתוקפנות הוא אמנם לא שיתף פעולה, אבל נתן לה להבין שמה שמפריע לו זה המצלמות ואף הבטיח לה שייפגשו אחרי התכנית, אפילו הזכיר את שם הבר שבו ייפגשו. כשעינב הודתה שהיא נמשכת אליו, לא הגיב אבל ברור שזה החמיא לו. עם רנין יש לו קשר מאוד חם שכולל גם מגע גופני של חיבוקים ונגיעות קטנות. לפני שבועיים כתבתי כאן פוסט בנושא, כששי כעס עליה והיא כמעט התמוטטה, אמרה לו שהיא רוצה לעזוב ותגובתו היתה אם את עוזבת גם אני עוזב. אחר כך הוא נכנס לשחות בבריכה בגשם והיה נסער ועל סף דמעות. לפני יומיים אמר לשפרה ולאון שהוא הולך לישון, אבל נשכב ליד רנין בחדר הבנות ושוחח אתה. המצלמות לא הראו את תחילת השיחה אלא רק את נסיונות השיכנוע שהיא רצויה תמיד ובשום מקרה לא גלגל חמישי... המצלמות התמקדו בחיזור הכמעט מרומז שלו אחרי שפרה אבל היו כמה שבועות שבהן ממש התנכר לה. במגע אחד לאחד עם כל אחת מהן הוא קשוב, מחוייך,ואף מפלרטט אבל לשפרה אמר שעינב היא ילדה חסרת חינוך. ללאון ושפרה הביע בוז על ההתנהגות של וונסה. ואתמול אחרי שלאון סיפר לשפרה וצבר שרנין נפגעה שלא באו לשמוע אותה, אמר שהוא יכול להקדיש תשומת לב לרנין, אבל לא בכמויות ששי הקדיש לה. צבר הצהיר כבר פעמים אחדות בהזדמנויות שונות שהוא מחפש קשר רציני לטווח ארוך. (הוא אפילו אמר שרואה עצמו אבא בגיל 30). בסוויטה הוא קרה לקשר בינו ובין שפרה "מערכת יחסים". אותי הוא הצליח לבלבל..
 

אור2221

New member
אתמול צבר אמר לשפרה על רנין

שהוא יכול להחליף את שי קצת (מבחינת תשומת הלב שהוא מעניק לרנין) אבל לא עד הסוף, הוא לא יכול לשבת איתה שעות ולדבר איתה. הוא עושה את זה כי שי איננו, אבל הוא נראה לי קצת מותש בנסיון לשמר את ההרמון שבנה (שפרה, רנין וליאון).
 
רק רגשות תיעוב

הוא מתבייש אפילו שהוא ממוצא מרוקאי-והיא מייצגת את כל הדברים שהוא לא אוהב
 

דינה128

New member
מתבייש? הוא מספר בגאווה על הסבא המרוקאי שלו

מאיפה הבאת את זה שצבר מתבייש בזה זהוא מרוקאי? אם הוא לא היה מדבר על זה, לא היינו יודעים. אבל שמעתי אותו, הרבה יותר מפעם אחת, מספר בגאווה על סבא שלו. אפילו סיפר על האהבה הגדולה אליו, על השפם שלו, על הסבתא מלכה על זה שהם גרים בערד, ככה מתנהג מישהו שמתבייש במרוקאיות שלו?
 

kren2

New member
קשה להבין אותו...

ואי אפשר לדעת כבר למי הוא מביע רגשות ולמי לא. בהתחלה כפי שאמרו כאן הוא דחה את וונסה בטענה שהוא לא מחפש סטוצים אלא מערכת יחסים רצינית ואח"כ ראו אותו נכנס לתוך הסוויטה ואומר לשפרה שהוא היה יוצא איתה אילו לא היה בתוכנית ואז אוהב את עינב..שיחליט כבר אחחחחחח!!!!!
 
ממש אין לו רגשות...להיפך...

היא שאלה אותו מספר פעמים והוא לא ענה לה אלא שתק. אני ממש ראיתי את הזלזול וההתעלמותף ולא הבנתי למה הוא לא עונה. גם לאחר שכבר ענה לה זה היה בהנעת הראש לכן ולא והוסיף עוד חצי מילה. הוא משחק במשחק של עצמו....חבל מאוד!
 
למעלה