זאת פנינה רוזנבלום מועמדת הליכוד

jewjew1

New member
זאת פנינה רוזנבלום מועמדת הליכוד

פנינה רוזנבלום אכן מתאימה לליכוד, והיא באמת חלוצה בהרבה דברים אם חושבים על זה. אתם יודעים שהיא בין המשתמטים הראשונים שדאגו רק לעצמם. היא הצהירה על עצמה שהיא באה מבית דתי, ואח"כ הלכה וישבה על ברכים של הרבה גברים, ותיראו דור חדש קם שהולך בעקבות מורשתה. אך לא רק בלונד והופעה ופוזה יש לה, אלא גם פנינים רבות: השנה שנת 1982 משהתחיל כמבצע שלום הגליל הופך למלחמת לבנון, ופנינה מוזמנת לשאת דברים בפני ציבור הסטודנטים, ומילותיה לא ישכחו לעולם:"נורא משעמם כל הגברים במלחמה". ועכשיו די לצחוק, פנינה מייצגת אותנטית של רוב בוחרי הליכוד אישה שטחית שרק הכסף ופוזה מעניינים אותה, וברוב חוצפתה כמו רבים היא הראשונה להשתמט משירות צבאי או מילואים, ולהטיף אח"כ ברוב חוצפתה להמשך ההישארות בשטחים ומלחמה המסכנת את ילדנו. איך הימין בכלל מעז להאשים את השמאל בהשתמטות ודאגה לעצמו שאלה הם נציגיו.
 

aquarel1

New member
רק שתהיה נגד ההתנתקות

רק שתהיה נגד ההתנתקות ונגד שרון - והכל בסדר. ואם זה יהיה כך ,ממש לא מעניין על כמה ברכיים של גברים היא ישבה ,זה מעניין את הסבתא מצפון תאילנד.
 

jewjew1

New member
אהה יא צבוע

כלומר נניח קיבוצניק צריך לבנות קריירה קרבית דרך צנחנים ולעבור המון מלחמות ומרדפים אחר מחבלים בשטחים כדי שיהיה אולי ראוי להביע עמדה התומכת בהתנתקות ובהדברות עם הפלשתנאים, אבל איזה פרזיט מסריח מהשוק שמגרבץ כל היום, ולא עשה צבא ושיא הפטריטיות שלו זה לשאוג מוות לערבים במשחקים של בית"ר אז הוא כן ראוי להביע עמדה התואמת את עמדתך. תתבייש בעצמך כל הביקורת שלכם כלפי השמאל שהוא משתמט כביכול ודואג רק לעצמו מתנפצת לרסיסים כאשר אתה מוכיח שכל אדם אפילו עבריין וצבוע רשאי להיות חלק מהכנסת והחברה כל עוד הוא תואם את השקפת עולמך כלומר התנגדות להתנתקות.
 

jewjew1

New member
מה הגזענות

הצגתי את האמת שהימין מביא את תרבות הפרייאר לדרגת קדושה, ולכן המדינה שלנו נראת ככה.
 

patch8

New member
אפשר להבין שאמרת בפירוש שאוהד

של בית"ר הוא פרזיט מהשוק שמגרבץ בביצים לא עושה צבא וצועק "מוות לערבים". גזען!
 

snunit5

New member
PATCH

כל ברזל איפה שמישהו אחר מחרבן ? לא דורכים ההוא (אנגרן או איך שקוראים לו ) חירבן ? אל תיכנס
 

אנגרן

New member
ומה אם אני אגיד:

אבל איזה ערבי פרזיט מסריח מהשוק שמגרבץ כל היום, ולא עשה צבא ושיא הפטריטיות שלו זה לשאוג מוות ליהודים במשחקים של סכנין. איך הייתה מגדיר אותי?
 

snunit5

New member
אתה ילד, ילדון

ילד שדעתו טרם התגבשה די צרכה. הילדה הקטנה שלי היא בת 24. אתה עוד תגדל ואתה עוד תבין שמקור הצרות של המדינה הזאת זה לא ה"שמאל". זה יגיע
 

Robert Peterson

New member
השאלנים חושבים שכל מי שלא אתם

טועה זמנית ובסוף יבין את האמת.זאת חשיבה טוטליטרית אשר שוללת את זכותם של היריבים פוליטיים ואידיאולוגיים לתפיסת העולם שלהם. על זה יש בדיחה אמריקאית: " Right is always wrong - Left is always right." התאמצנו בכל כוחנו כדי להרחיק את השמאל מהשלטון במערכת הבחירות האחרונות. ניצחנו בבחירות והובסנו בסופו של דבר עק האיש שנתננו בא אימון ובחרנו בוץ דבר כזה יכול לקרות רק ב רפובליקת פלאפל שלנו.
 

nizniz

New member
העיקר שהובסתם

ה"מישנה" שלכם ? רק בלגן אני חושב שבסופו של דבר, אנשי הימין יבינו שאין כל טעם בהמשך ההיתכתשות עם הפלשתינאים בשטחים. אם גם הפלשתינאים יבינו זאת, יהיה לנו כאן שקט. אם לא ? נמשיך להרוג ולהיהרג. ובא לציון גואל
 

nimrat

New member
זה חזק ../images/Emo70.gif

Right is always wrong - Left is always right." כפתגם, בלי להתייחס לתוכן קח בקלות פטרסון קח בקלות שמאלנים לא אוכלים ימנים לארוחת הבקר הם שותים קפה וטסים לעבודה כמו כולם.
 

MS6

New member
אני מציע לך ללכת למשחקים של הפועל

ת"א או מכבי חיפה ולראות מה זה גזענות.. בתור אוהד בית"ר שהולך מדי פעם למשחקים של הקבוצה (במיוחד כנגד היריבה השנואה מתל אביב) הקללות של אוהדי הפועל הם פשוט נוראיות. הם צועקים למכבי ת"א שואה, מאחלים למותו של שמעון מזרחי כל משחק ומשחק ובקיצור שמים בכיס הקטן את הגרוע שבאוהדי בית"ר.. אבל כמובן אין הרבה אוהדי בית"ר בתקשורת ככה שקל מאוד לרדת על אוהדי הקבוצה. אני לא מדבר פה על בני סכנין שצועקים מוות ליהודים במשחקים שלהם... או הקופים הירוקים של מכבי חיפה.
 

nimrat

New member
אז גם הם זבלים ../images/Emo70.gif

ממתי מגרש כדורגל הוא דוגמא למשהו ? מזמן הפסקתי ללכת למגרשי כדורגל אין לזה קשר לימין או שמאל יש לזה קשר לחינוך ולתרבות דיבור
 

snunit5

New member
אויש - פוציניו - מה קרה ?

קיבלת את האמת בפרצוף ורצת לאמא ? אתה אחד הנלעגים שביכרתי בחיים שלי. מגן - לטיפולך. השתנתי בתחתונים מרוב צחוק. תשמע, קאקר: תקרא את ההודעה שלו בעיקר הקטע של המגרבצים ותענה סעיף סעיף כמו גדול. אל תרוץ לאמא. חחחחחחח תינוק עלוב
 

snunit5

New member
מגן, לטיפולך

אני במקומך ? לא מוציא את הביטוי "נמוכי מצח" מהפה.
 
למעלה