גיאלי יור דרום
New member
ותחשבו על זה...
היום בשעה שש קצת לפני שהתיישבתי לכתוב כאן צפיתי בחדשות בכתבה שהכין סלימן עאשפי (חדשות ערוץ 2- עזה...) דובר שם על חייהם של המבוקשים מהתנזים. מסתבר שהם נמצאים עם חגורת נפץ על עצמם תמיד ובמקרה והם נתפסים ההוראה היא לפוצץ את עצמם... תהיתי אם מה שנאמר הוא נכון, האם שיטת החיסולים היא באמת השיטה העדיפה? הרי אם הם נתפסים הם מתפוצצים דבר שלא מאפשר מעצר... אשמח מאד אם תשכנעו אותי אחרת גיאלי
(וד"א חג אהבה שמח)
היום בשעה שש קצת לפני שהתיישבתי לכתוב כאן צפיתי בחדשות בכתבה שהכין סלימן עאשפי (חדשות ערוץ 2- עזה...) דובר שם על חייהם של המבוקשים מהתנזים. מסתבר שהם נמצאים עם חגורת נפץ על עצמם תמיד ובמקרה והם נתפסים ההוראה היא לפוצץ את עצמם... תהיתי אם מה שנאמר הוא נכון, האם שיטת החיסולים היא באמת השיטה העדיפה? הרי אם הם נתפסים הם מתפוצצים דבר שלא מאפשר מעצר... אשמח מאד אם תשכנעו אותי אחרת גיאלי