ותודה לאלון/טלי שמחקו את ההודעה שלי.
ע עמרי (ולא סגן) New member 28/3/02 #3 אני לא אלון או טלי אבל אני יכול לנסות להבין .... אם ההודעה שלך היתה משורשרת להודעה שנמחקה אז אוטומטית עד כמה שאני יודע גם שלך נמחקת אני בטוח שהם עשו את זה בכובד מצפון לדו קיום עמרי
אני לא אלון או טלי אבל אני יכול לנסות להבין .... אם ההודעה שלך היתה משורשרת להודעה שנמחקה אז אוטומטית עד כמה שאני יודע גם שלך נמחקת אני בטוח שהם עשו את זה בכובד מצפון לדו קיום עמרי