ושוב פעילי שמאל ממשיכים בדרכם

yeshgvul

New member
יש חוק בישראל נגד מה שנעשה בחברון

אבל יובל מוכן להשתתף במה שקורה שם, כי הוא "חייב". טוב, זה רק החיים והמצפון שלך על כף המאזניים.
 

gershon17

New member
מתי תסית נגד התגייסות לחמאס?

מתי תסית נגד השימוש של הפלסטינים באמבולנסים כדי להבריח אמצעי חבלה ומחבלים? תסית נגד אלה, אלה יפסקו, ואז אפשר יהיה לדבר על הקלות לפלסטינים חולים. כאשר אשה עוטפת את גופה בחומרי נפץ ומעמידה פנים שהיא בהריון כדי לעבור מחסומים בקלות (וגם מצליחה, אבל למרבה המזל הפיגוע לא יוצא לפועל) - זה בסדר. כי הרי צריך להעביר במחסומים כל מי שאומר שהוא זקוק לטיפול רפואי. רק אצלך זה ככה, כי לך לא איכפת שיש עוד פיגועים ועוד הרוגים ישראלים. כל מי שחייו וחיי בני עמו יקרים לו יעדיף כמה פלסטינאים שלא מקבלים טיפול רפואי על-פני פלסטינאים שרוצחים ישראלים. רק אתה והחברים שלך מהחמאס מעדיפים להיפך. פייייינג! עוד אחד שהתפכח. הידד! אני די מוצלח בזה, אתה לא חושב?
 

gershon17

New member
מה, עוד מעריץ התפכח?

עוד מישהו שם לב שדבריך ודברי החמאס - אחד הם? יפה, יפה. בקרוב תשאר פה רק עם הסוציולוג.
 
תגדיר חוק

זה מושג גמיש נורא. לזרוק פצצה של טון על שכונה לא עובר על שום חוק. הדבר נעשה על ידי רוב הדמוקרטיות בעולם מהרגע שהייתה להם ההזדמנות, אף אחד לא טרח לתבוע אותם, ובצדק. להכניס עשרות אלפי אנשים לעוצר זו לא עבירה על החוק. למדינה ריבונית יש את הזכת לעשות את זה בדאגה לבטחונה. האמצעי הזה כבר הוכיח את עצמו. לענות עצירים על מנת להשיג מידע חיוני? שוב, תראה לי מדינה אחת שבה לא עושים את זה. אני לא תומך אגב בשלושת הדברים הללו, ניתן לבצע חיסולים יעילים בהרבה, עבודה בפרופוגנדה והפחדה יעילה יותר מכל עוצר, ועינוי פסיכולוגי של שבויים הוכר כבר מזמן כיעיל בהרבה. אלה דברים טיפשיים ולא יעילים מדי. שום קשר לחוק.
 

yeshgvul

New member
הילד יובל חורץ דין

מיהו ישראלי פטריוט ומיהו בוגד. גם הטייס יונתן שפירא הוא בוגד. הוקע אותו , יובל, גנה אותו בכל פה, הצהר על כך שיש לך שותפות עם אריאל שרון יותר מאשר עמו
 

youvall

New member
אין לי שותפות עם שרון...

יש לי הסכמה איתו בהקשר מי עובר על חוקי המדינה ומי לא!!! לא הגדרתי פטריוט... והגדתי בוגד כי אתה חלטת להפוך את הסרבנים הפחדנים והבוגדים לקבוצה של קדושים מעונים!~
 

yeshgvul

New member
יובל הגיבור הגדול מהכורסה

קובע מי פחדן ומי לא. הטייס סרן יונתן שפירא ? פחדן ובוגד (כאילו שמסוכן להפציץ בשטחים). חגי מטר וחבריו? פחדנים גדולים ממש. ישבו יורת משנה בכלא, ישבו עוד שנה בכלא מעשיהו, ולא מתחרטים. אבל אתה אמיץ והם פחדנים. הבהרת קודם שיש לך שותפות עם שרון. אתה חושב שהוא הגיע להבנה הראויה בעניין הכיבוש. זה ייתכן רק אם בעיניך ראוי להנציח את הישוב הכהניסטי בחברון, את עפרה, בית אל, ומי יודע (חכה ותראה), אולי גם את גוש קטיף
 

youvall

New member
לא...

מי א, חגי וחבריו-פחדנים! עלובי נפש ונמושות,אפסים מאופסים!!! והכי חשוב,עוברים על החוק!!! אין לי שותפות עם שרון...יש לי הסכמה כללית עם שרון.. אני לא חושב שצריך להנציח את הישוב היהודי בחברון או את עפרה או את בית אל,כי אין לי את הנתונים המתאימים לקבוע... אני חושב שצריך לפנות את השטחים... אבל יש דרכים להביע את זה...ולעבור על חוקי המדינה הדמוקרטית-זה לא אחד מאלה!!! תגיד לי,מה תיהיה תגובתך כשחיילים ימנים יסרבו לפנות ישובים???
 

yeshgvul

New member
נראה את הגיבור יובל יושב בכלא

מעשיהו. העיקר שהם פחדנים. אתה אדם אמיץ וטוב יותר כי אתה מוכן לעמוד בשער ולא לתת לאנשים להתפרנס מאדמתם. לא מפריע לי במיוחד שימניים יסרבו, אוקיי?
 

youvall

New member
אני לא רוצה ולא צריך לשבת בכלא...

מי שצריך לשבת בכלא זה מי שעבר על החוק... ומי שפוחד להתגייס לצה"ל כי הוא פוחד להרוג ערבי מסכן שהולך להתפוצץ בת"א,מגיע לו להירקב בכלא...לא שנה,עשור!!! כן,אם זה מה שימנע מטרוריסט להגיע לכפר סבא אני מוכן לעמוד בשער!!! ואני רוצה לראות את התגובה שלך כשיהיה גל של סרבנות פינוי כשיחליטו לפנות את נצרים,או את חברון או את כפר דרום!!!
 

yeshgvul

New member
אה כן, קולט שולחת "מתוך נימוס"

אתה ממש הדובר שלה. למה לי היא לא שלחה ברכה ליומולדת מתוך נימוס ? אמור מעתה, קולט אביטל הולכת ושולחת בעצמה ברכות יומולדת לבוגדים. מה זה אומר על שיקול הדעת שלה? זה עוד יהרוס ליובל את נסיונו להציג את העבודה כמפלגה פטריוטית (חזות הכל) נעם וחגי הם סרבני כיבוש, שמסרבים להשתתף בדיכוי אכזרי וחסר טעם של אזרחים. מי שבוגד בעתיד המדינה הם גם הלאומנים של העבודה שמגבים את המדיניות של שרון ונותנים גושפנקה לשלוח את יובל התמים להרוג ולמות לשווא בחברון. תפנה קצת מהארס שלך כלפי אפרים סנה שלא ממש מפריע לו מה שקורה בחברון (גם לחילים), וההשלכות של זה על עתיד ישראל
 

youvall

New member
תפנה קצת מהארס שלך לחמאס!!!

נעם וחגי משתמשים באמצעים לא דמוקרטיים... הםפ עוברים על חוקי המדינה ומדיע להם להירקב שנים ארוכות מאוד בכלא!!! מי שבוגד בעתיד המדינה זה אותם אנשים שהולכים לחו"ל ומבכיינים על הסבל של העם הפלסטינאי בזמן שאזרחי מדינת ישרלא נבטחים במדינתם הריבונית באוטובסים מתפוצצים!!!! אתה שמאל סהרורי...ואני מציע לך לסתום את הפה!!!
 

yeshgvul

New member
אני מציע לך לשמור על קור רוח

וללמוד היטב לקראת מה אתה הולך כתלמיד שמינית מלש"ב. מדובר בחיים שלך ממש. אם אתה עומד בחברון ומאבטח את ההתעללויות שקורות שם , אתה שותף בהפרת חוק חמורה ביותר. אבל זה לא מפריע לך, כי העיקר שיפי הבלורית ממפלגת העבודה ייראו טוב בעיני הציבור.
 

youvall

New member
אני גם הולך בדרך...

להגן על אנשים כמוך שיוכלו להסתובב בשנקין ולהפגין נגדי!!! אני הולך להיות חלק מהזרוע המבצעת של הרשות המבצעת-כן!!! מה לעשות..אלה החיים!!! אני עומד ומאבטח קבוצה של אנשים שלא צריכים לדעתי להיות שם,אבל כל עוד מדינת ישראל היא דמוקרטית,וכל עוד הממשלה נבחרה בצורה דמוקרטית,אני לא יכול לקחת את החוק לידים!
 

yeshgvul

New member
אף אחד לא מכריח אותך להיות סרבן ../images/Emo70.gif

אבל כן מצופה ממך להיות בן אדם. אני מכיר ומוקיר חיילים שכן משרתים עכשיו בשטחים, אבל האנשים האלה לא חושבים לרגע שכל הפקודות שניתנות שם הן חוקיות. והם לא מהססים לומר את זה.
 

yeshgvul

New member
ברור להם שכחיילים בשטחים

הם מטרה לגיטימית (וגם ברור להם שמותר להם לירות כדי להגן על עצמם)
 

gershon17

New member
מותר להם לירות?

איך ירו בפלסטינאית שמחביאה מטען חבלה? ירו בכל הפלסטינים באשר הם? לא, אתה לא תסכים. יקשו על הכניסה הפלסטינית לאיזור עם חיילים? לא, אתה לא תסכים. אתה רוצה אותם כבשר תותחים, ומשלם מס שפתיים כדי להסתיר מעט את הדיעה האמיתית שלך. הטריקים הזולים שלך לא עובדים.
 

yeshgvul

New member
אכן טריק זול

ותעיד העובדה שהאותיות הראשונות בהודעה שלי מצטרפות למסר השטני והסמוי " יחי בין לאדן"
 
למעלה