ושוב נעליים -
א. עכשיו קיבלתי טלפון מניו-יורק, החברה הכי טובה שלי ניקתה שם מדפים שבוע. היא צורחת לשפופרת "קניתי לך נעליים לחתונה, קניתי לך נעליים לחתונה" ואני צווחת חזרה "אבל יש לי" והיא בשלה "אז יהיו שני זוגות!!!!". יש!!! יש!!!! יש!!!!!! כמה שאני אוהבת נעליים. ב. יש לי חברה טובה מעצבת פנים, לפעמים אני קצת עוזרת לה. היום בבוקר הגב' מתקשרת ואומרת צריכה אותך דחוף. אני שוטפת פנים ומתייצבת. הפעם הלקוחה שלה היא בחורה, קצת יותר צעירה ממני, מתחתנת בשעה טובה עוד חודש וחצי וקיבלה במתנה לחתונה בית. לא רק בית אלא גם מעצבת פנים וחשבון לא מוגבל (אחחחח איזו קינאה). נפגשנו בקפה קטן ליד כיכר המדינה. הבחורה מגיעה עם שקיות של...נכון. נעלים. שולפת זוג, לבן לבן על קב סיכה, ושפיץ שיכול להרוג מרחוק את כל הג'וקים בפינה. אני מיד מקבלת עיני כלבלב והיא מסבירה זה נעלים לצילומים. למה? אני שואלת ובנתיים בודקת את הנעלים מכל זוית,גם אני רוצה כאלו, מיד אני הולכת לקנות, זהו אני מחליטה, מגיעה לי הייתי טובה עד ש אני רואה כמה עולה הנזק הזה - שבו טוב בכיסא 3650 ש"ח. היא מסבירה שהן קטנות עליה בחצי מידה (לא היה במידה שלה ולוחצות לה קצת. אז אלו הן הנעליים להתחלה. ואז נשלף זוג לא פחות מדליק, הפעם בסנדל, עם שרוך בעובי של רשת עכביש, על קבל קצת יותר גבוהה וקצת יותר דק. אלו הן הנעלים לא"כ. היא מסבירה (באמת יפות וזולות רק 1590 ש"ח) ועכשיו היא מחפשת זוג נוח באמת לריקודים - כי בנעלים האלו היא לא מצליחה ללכת... ואני חוזרת הביתה, מרימה טלפון ל-נס ומספרת לו כמה אני טובה וחסכנית. איזה מזל יש לו שלמרות שבחרתי נעלים משוגעות כל הנזק הסתכם ב 200 ש"ח. התחלתי לגהץ וקצת ריחמתי על עצמי. גם אני רוצה שלושה זוגות, ככה סתם בשביל הכיף. ואז היגע שיחת הטלפון מניו-יורק ... אז בכל זאת כל יום קוראים ניסים...
א. עכשיו קיבלתי טלפון מניו-יורק, החברה הכי טובה שלי ניקתה שם מדפים שבוע. היא צורחת לשפופרת "קניתי לך נעליים לחתונה, קניתי לך נעליים לחתונה" ואני צווחת חזרה "אבל יש לי" והיא בשלה "אז יהיו שני זוגות!!!!". יש!!! יש!!!! יש!!!!!! כמה שאני אוהבת נעליים. ב. יש לי חברה טובה מעצבת פנים, לפעמים אני קצת עוזרת לה. היום בבוקר הגב' מתקשרת ואומרת צריכה אותך דחוף. אני שוטפת פנים ומתייצבת. הפעם הלקוחה שלה היא בחורה, קצת יותר צעירה ממני, מתחתנת בשעה טובה עוד חודש וחצי וקיבלה במתנה לחתונה בית. לא רק בית אלא גם מעצבת פנים וחשבון לא מוגבל (אחחחח איזו קינאה). נפגשנו בקפה קטן ליד כיכר המדינה. הבחורה מגיעה עם שקיות של...נכון. נעלים. שולפת זוג, לבן לבן על קב סיכה, ושפיץ שיכול להרוג מרחוק את כל הג'וקים בפינה. אני מיד מקבלת עיני כלבלב והיא מסבירה זה נעלים לצילומים. למה? אני שואלת ובנתיים בודקת את הנעלים מכל זוית,גם אני רוצה כאלו, מיד אני הולכת לקנות, זהו אני מחליטה, מגיעה לי הייתי טובה עד ש אני רואה כמה עולה הנזק הזה - שבו טוב בכיסא 3650 ש"ח. היא מסבירה שהן קטנות עליה בחצי מידה (לא היה במידה שלה ולוחצות לה קצת. אז אלו הן הנעליים להתחלה. ואז נשלף זוג לא פחות מדליק, הפעם בסנדל, עם שרוך בעובי של רשת עכביש, על קבל קצת יותר גבוהה וקצת יותר דק. אלו הן הנעלים לא"כ. היא מסבירה (באמת יפות וזולות רק 1590 ש"ח) ועכשיו היא מחפשת זוג נוח באמת לריקודים - כי בנעלים האלו היא לא מצליחה ללכת... ואני חוזרת הביתה, מרימה טלפון ל-נס ומספרת לו כמה אני טובה וחסכנית. איזה מזל יש לו שלמרות שבחרתי נעלים משוגעות כל הנזק הסתכם ב 200 ש"ח. התחלתי לגהץ וקצת ריחמתי על עצמי. גם אני רוצה שלושה זוגות, ככה סתם בשביל הכיף. ואז היגע שיחת הטלפון מניו-יורק ... אז בכל זאת כל יום קוראים ניסים...