ושוב חזרתו'ש!!!!

dinora12

New member
ברוכה השווה../images/Emo70.gif../images/Emo95.gif

אני לא מכירה אותך אבל אני גם די ישנה פה-אני פה עוד כשלירון(לירונר) ניהל, וקוראים לי מעיין ואני בת-9
 

אמבר 14

New member
ושוב אני אומרת

זה בסדר שאתם לא זוכרים אותי כתבתי פה רק הודעה אחת! אחת בלבד!!!! ושוב תודה!!!!!
 
../images/Emo85.gifאז אני מציעה...

ואת לא חייבת לקבל... תתחילי להשתתף
וככה נזכור אותך כל הסינילים שבפורום...
 

AmiTutiT14

New member
היי רינת../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

לא ממש זוכרת
סורי.... אבל לפחות אני יותר לא אשכח אותך אם תכתבי הרבה
אני עמית אגב, הייתי פעם amc22, מניחה שאת לא זוכרת
תהני פה
 
למעלה