רעות יותר נכון....ברוכה השבה
D dinora12 New member 5/2/04 #21 ברוכה השווה../images/Emo70.gif../images/Emo95.gif אני לא מכירה אותך אבל אני גם די ישנה פה-אני פה עוד כשלירון(לירונר) ניהל, וקוראים לי מעיין ואני בת-9
ברוכה השווה../images/Emo70.gif../images/Emo95.gif אני לא מכירה אותך אבל אני גם די ישנה פה-אני פה עוד כשלירון(לירונר) ניהל, וקוראים לי מעיין ואני בת-9
א אמבר 14 New member 6/2/04 #24 ושוב אני אומרת זה בסדר שאתם לא זוכרים אותי כתבתי פה רק הודעה אחת! אחת בלבד!!!! ושוב תודה!!!!!
ע עד הסוף הטוב New member 6/2/04 #25 ../images/Emo85.gifאז אני מציעה... ואת לא חייבת לקבל... תתחילי להשתתף וככה נזכור אותך כל הסינילים שבפורום...
../images/Emo85.gifאז אני מציעה... ואת לא חייבת לקבל... תתחילי להשתתף וככה נזכור אותך כל הסינילים שבפורום...
A AmiTutiT14 New member 6/2/04 #26 היי רינת../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif לא ממש זוכרת סורי.... אבל לפחות אני יותר לא אשכח אותך אם תכתבי הרבה אני עמית אגב, הייתי פעם amc22, מניחה שאת לא זוכרת תהני פה
היי רינת../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif לא ממש זוכרת סורי.... אבל לפחות אני יותר לא אשכח אותך אם תכתבי הרבה אני עמית אגב, הייתי פעם amc22, מניחה שאת לא זוכרת תהני פה