ושוב חוזר לרעיון הרשימה השחורה

enbalush

New member
דווקא בגלל שתמכתי בהם למדתי אותם

ודי מהר הבנתי שזה לא האנשים שהייתי משאירה אותם לרגע לבד עם חתול או כלב שלי או ילד.
 

קים 26

New member
לצבועה....או הלוחשת...לפעמים מתקרבי

ם לאנשים מסויימים ואז מקרוב מגלים את כל הרפש. הנסיון שלך פה לערער את עקביות ענבל מגעיל בעיני.
 

kkina

New member
לא חוגגים בכלל, אף אחד מהם.

לפעמים קורה מן מצב כזה שיש שני אנשים שמחזיקים באותו המידע בדיוק ובכ"ז יש להם דיעה שונה על המצב. מן תופעה מוזרה שכזאת. הבעיה עם ארגון כל העמותות לפעילות משותפת, על פי הידוע לי, היא בעיקר פוליטית. היא נובעת מחוסר יכולת לקבל שיש כמה דרכים לעשות כל דבר ושאין צורך להיות שופט מוסרי עליון לדרך בה נעשים דברים. וחבל, כי ברור לכולם מי מפסיד פה.
 

ט מ י ר ה

New member
רשימות שחורות

אפשר לעשות הרבה רשימות שחורות, למשל: של מאמצים בעייתים כמו שהוצעה פה של עמותות בעיתיות של מזווגי כלבים בעייתים של מוכרי כלבים בעייתיים של בתי גידול בעייתיים של חובשי מספר כובעים בעייתים וכו הלאה השאלה הנשאלת היא מי יהיה אחראי על ניהול הרשימות השחורות האלה? צריך מישהו אמין והגון וחף מאינטרסים כדי לנהל את כל הרשימות האלה והבעיה? כולם אינטרסנטים ואין אחד שיכול לנהל אשימה כזאת בצורה הוגנת וללא משוא פנים.
 

enbalush

New member
נח פועלים והם מסרבים לקבל את צב"ח

ת"א תחת חסותם בגלל האידאולוגיה המזעזעת שלהם. כל שאר העמותות הן תחת עמותת הגג "נח" שלא מזמן נבחר לה ועד חדש והיא פועלת בהמון מרץ לשינויים בחוק, בחינוך וכד' לשיפור מצב בעלי החיים בארץ.
 

kkina

New member
כיוון שאת לא הדוברת שלהם

למיטב ידיעתי, ולאור דעותיך הידועות בנוגע לצב"ח ת"א, נראה לי לא נכון שתסבירי למה הם לא מקבלים אותם תחת חסותם. ולשאלה המקורית שלי - למה שהם לא יקחו את הפרוייקט על עצמם?
 

enbalush

New member
אני נכחתי בישיבה שהסבירה למה לא

קיבלו אותם ל"נח" אז אני דווקא כן יכולה להגיד וזו הסיבה! לגבי השאלה המקורית, תקראי שוב את הודעותיי למעלה ותביני, אם לא תביני לא אוכל לעזור.
 

kkina

New member
זה נקרא עדות שמיעה

ולדעתי זה לא ממש כמו לשמוע את מי שאמר את זה. אני לא מבינה וממש לא ציפיתי שתעזרי.
 

kkina

New member
ודבר נוסף, המתייחס להודעתך למעלה

לסיבה בגללה זה לא נעשה. זה שזה לא הצליח, אין זמן ונורא קשה, זה ברור - זה לא אומר שיותר לא עושים עם זה כלום ואפילו לא מנסים. אני אגיד את זה במילותיהם של ה"מצמחנים" בהם נתקלתי - אם כולם היו חושבים ככה לא היו היום זכויות לנשים ושחורים..
 
ענבל ,מן הראוי שתדיקי בפרטים ובמידה

ואת לא מכירה את העובדות מן הראוי שלא תפרסמי באתר הנ"ל פירסומים שיקריים. עמותת נח מאוד רוצים בקשרי עבודה פוריים עם צב"ח ת"א בישראל לאחרונה אף העלו על הכתב את הדברים.בשמחה הייתי מעבירה לך את המכתבים אבל מכיוון שמדובר בראיות שהוגשו לבית משפט הם לא יפורסמו בפורום הנ"ל.
 

enbalush

New member
אז תעבירי לי למייל, אשמח להוכיח את

"טעותי", נראה לי שהמידע שאת מביאה לא אמין וחובת ההוכחה עליך.
 

enbalush

New member
תגידי, זו את צרחת עליי בטלפון

ואמרת לי להתנצל בפומבי על מה שאמרתי על צחי? או שזאת עו"ד אחרת?
 
גברת נגה ויזל עורכת דין

זאת לא את במקרה עורכת הדין שכתבה בפורום כלבים בוואלה,עד כמה SOS היו "רעים" אלייך ועוד בחוצפתם ביקשו תרומה של 20 שקל?? אם אכן זאת את,מקומך אינו פה אלא בפורום מוצצי הדם והעלוקות של עורכי הדין.!!
 

shai me

New member
דרך אגב, את מי את באה בדיוק להפחיד

עם תוספת 'התואר' לשם ?
 

enbalush

New member
../images/Emo45.gifצודקת

זה אבסורד כמו לדוגמא שפרופסור אבלס יעשה רשימות שחורות על מעבדות שעושות ניסויים בבעלי חיים
 

C H 4

New member
הבעיה עם רשימה שחורה

שבעיני כבר מזמן העמותות היו צריכות לצמצם עד המינימום האפשרי את המלחמות בינן כדי ליצור סביבה של שיתוף פעולה מלא, למשל במקרים כאלו. אבל בפועל זה לא קורה מכל כך הרבה סיבות, שרובן ממש לא מוצדקות בעיני, רק חלק מהתגובות להודעה הזו שלך מצביעות על רובן.
 
למעלה