ושוב חוזר לרעיון הרשימה השחורה

enbalush

New member
לא, את פשוט תמה וזה בסדר

רבים ניסו זאת לפניך ואני אומרת לך מניסיון רב שזה בלתי אפשרי, העמותות קורסות ולא יספקו לך את הרשימה הזו, לפחות לא בטווח הארוך.
 

ניל´´י

New member
kkina

גם אני חשבתי להזמין את מומחית האבחונים... אוי צחקתי למרות הכאב בלראות את הפנטיות שנכנסה לדיון מאוד חשוב...
 

enbalush

New member
אוי תפסיקי לשחק אותה צדיקה

עלאק "הכאב" כאילו באמת אכפת לך מהכלבים שהורגים שם בצב"ח ת"א העיקר שמי שיש לו תעודת שושלת יוחסין ממשיך לחיות (על חשבונם)!!!
 

ניל´´י

New member
ענבלוש פרט לפצירה טובה...

את גם זקוקה לאבחון מהמומחית??בכדי לאפשר לך להבין את הכתוב... הכאב היה לגביך.... לא לגבי הכלבים המומתים בצבח.... את בהחלט צודקת, אין בליבי כאב על הכלבים המומתים בצבח, ליבי עם אותם מרדימים שעושים זאת... בגלל אנשים כמוך, פנטיים שחושבים שכדאי להרביע את הכלבות הרבגזעיות שלהם... ויודעים שישנם כמוך שאוגרים כלבים.. אבל את יודעת??? את לא שווה אפילו תגובה.... אני ממשיכה לשחק סוליטר להנאתי... בייייייי....
 

enbalush

New member
ניל"י את רק מאששת את דבריי

אנשים כמוני מזווגים כלבים? למה את מאשימה אותי במה שאת עושה? את מזווגת, אני רק מעקרת ומצילה בעלי חיים, מעולם לא עשיתי ביזנס על גבם, להיפך חצי מהמשכורת שלי יוצאת על בעלי חיים ואני לא מקבלת כמעט כלום תמורה.
 

ניל´´י

New member
בדרכך הצדקנית, את גורמת לכל

אותם מרביענים לדעת שיש מי שיקח אחריות על הגורים המיותרים... זאת היתה כוונתי.... המשיכי במעשיך, כן ירבו.... מה שבטוח שאני את קצבת הזמן שלי והקצבה הכספית שלי מלאתי מזמן ולא אמשיך.... כי אין סוף לכל אותם מרביענים...
 

ניל´´י

New member
שנת החתול....

תיקון הכלבים לא מורדמים אלא מומתים... כלב/ה שמגיע/ה להמתה אינו חש בזאת, הוא מורדם ורק אחר כך מומת... הוא אינו סובל.... מי שסובל אלו שעושים זאת יום יום בגלל "אנשים" שהכלבים מענינים את קצה צפורן הזרת שלהם... אם בכלל.... אנא חישבי איך אותם ממיתים מרגישים עם עצמם....
 

year of the cat

New member
כנראה שלא נורא מדיי, אחרת איך אפשר

להסביר את זה שלא כתוב על הקיר באותיות של קידוש לבנה "רוב הכלבים המגיעים לצער בעלי חיים מומתים"? למה זה כתוב על הטופס בצורה אמביוולנטית? למה ראשי צער בעלי חיים לא מודיעים על מצב ההמתות המזעזע בכל כלי התקשורת? למה צער בעלי חיים לא פועלים לחינוך בבתי הספר? למה צער בעלי חיים לא נוקפים אצבע על מנת להפסיק את ההמתות?
 

ניל´´י

New member
חתלתולה... על אותו המשקל....

מדוע אין לוח עם אותיות של קידוש לבנה על מותם מכלכלבת או מפרוו של גורים הנשארים שם?? למה לא כתוב באותיות של קידוש לבנה, על מותם של כלבים בגלל מחלות ו/או קרבות?? וכל זאת בכל העמותות??
 

goolo123

New member
אותם ממיתים מקבלים משכורת יפה!

וזוהי פרנסתם....ואם הם מסוגלים לזה...זה בהחלט מראה על אופיים!וזה ממש לא לחיוב!
 

ניל´´י

New member
אגב גם יו"ר תלל מקבלת משכורת

ולא מהעיריה אלא מפריירים שתורמים לתלל.... ושם אין כמובן המתות מלאכותיות אלא מוות נוראי ממחלות לגורי הכלבים.. השאלה מה עדיף על מה..... ואת יודעת מה?? אל תעני לי, כי מבחינתי המזרק עדיף על מוות מיסורי פרוו או כלבלבת.....
 

goolo123

New member
פרייר מי שמשלם לך על ההרבעות שאת עו

עושה!יו"ר תל"ל עושה עבודת קודש, בניגוד למרדים של צב"ח שלוקח לידיו את הסמכות לסיים את חייהם של אלפי כלבים וחתולים.אז תתביישי לך בהשוואות שאת עושה!הפריירים הנוספים הם התורמים מחו"ל שתורמים לצב"ח ובוודאי לא מודעים למדיניות של 9 מ-10.
 
איזה שטות

אם לא כואב להם כשהורגים אותם אז זה בסדר להרוד אותם?! במקום לחשוב שניה לפני שאת משחררת שטויות כאלה את חושבת איך הממיתים מרגישים עם עצמם
מסכנים
את לא מבינה שהם לא חייבים להרוג
ואם כל כך קשה להם וגם אם לא קשה להם שיפסיקו!
 
../images/Emo2.gif קראת מה כתבת?! ../images/Emo216.gif

"בהחלט צודקת, אין בליבי כאב על הכלבים המומתים בצבח, ליבי עם אותם מרדימים שעושים זאת... "
 

TheSegal

New member
אז אולי בתור התחלה יחליטו העמותות

ביחד על קריטריונים עקרוניים במיוחד שחשובים לכולם ונתחיל בזה, אפילו אם זה עיקרון אחד, שווה לנסות ולראות לאן זה יתפתח... למי שמתנדב, האם יש מאגר מידע משותף לכל העמותות או שזה ממש סולו ?
 

enbalush

New member
כן והן יחליטו יחד עם צב"ח ת"א?!

אנשים אין לכם שמץ של מושג אה?! טוב אני מוותרת...תלמדו קודם כל מה זה צב"ח ת"א, אח"כ איך עמותות יכולות ליצור אירגון כזה אוטופי שיתפנה לארגון רשימות שחורות. ותישאלו את עצמכם למה עד עכשיו זה לא הצליח?? לא שאני לא בעד אופטימיות אבל לדעתי יש פה תמימות ובורות בכל מה שקשור לעמותות וכל אלו משרתות את צחי שבה להפעיל סך הכל יחסי ציבור.
 

קים 26

New member
ענבל את גדולה, הדבקות שלך במטרה

מעוררת הערצה. אני אישית כבר מזמן הייתי מתעייפת מכל ההשמצות ההדדיות האלו, ויותר מכך, לדעתי את מבזבזת אנרגיות, אכן הבורות, האטימות והרשע חוגגים.
 

enbalush

New member
תודה, את צודקת אני אפסיק כאן

נראה לי שחשפתי את האמת לכן כל השדים יצאו מהארון, את כל מה שרציתי לומר כבר אמרתי ולכן אין טעם להוסיף. תודה על תמיכתך.
 
למעלה