הכותרת היא דמגוגיתושוב זבוטינסקי
הולכת רגל כבת 30 נפצעה בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס
בעת שעברה במעבר חציה באור ירוק
גם בחלק מהמקרים הקודמים זה היה הנהגהכותרת היא דמגוגית
אתה כותב "ושוב ז'בוטינסקי" למרות שלמקרה הזה,לפי התיאור שלך,אין שום קשר לשאר המקרים שקרו שם. כאן לא מדובר בהולכי רגל שחצו את הכביש במקום אסור אלא באשמה של נהג.
מה זה משנה באשמת מי?הכותרת היא דמגוגית
אתה כותב "ושוב ז'בוטינסקי" למרות שלמקרה הזה,לפי התיאור שלך,אין שום קשר לשאר המקרים שקרו שם. כאן לא מדובר בהולכי רגל שחצו את הכביש במקום אסור אלא באשמה של נהג.
מה שמעניין זה...מה זה משנה באשמת מי?
הקטע הזה מסוכן וזהו.
ככה זה כשאי אפשר להאשים את "המטומטמים"...מה שמעניין זה...
שהכותב שהגבת לו הפך פתאום את עורו.
לא שיניתי שום עורמה שמעניין זה...
שהכותב שהגבת לו הפך פתאום את עורו.
אבל אלה שני מקרים שונים לגמרי!מה זה משנה באשמת מי?
הקטע הזה מסוכן וזהו.
למה לא?אבל אלה שני מקרים שונים לגמרי!
היא אפשר להכליל אותם תחת תופעה אחת , ג'יזס
איך קבעת את זה?למה לא?
התופעה היא שאוטובוסים נוסעים מהר מדי לתנאי הכביש, גם אם התנאים כוללים "מטומטמים" שקופצים לכביש במקום אסור. הנסיעה המהירה היא שגורמת לפגיעות הקשות ולאו דווקא ה"מטומטמים" שיש בכל מקום ולא רק שם.
אז מה, אנשים מתזמנים את הקפיצות שלהם לכביש?איך קבעת את זה?
איך אתה יודע שהם נוסעים מהר מדי לתנאי הכביש? מה לא תקין בכביש שם? גם אם אוטבוס יסע 10 קמ"ש אפשר להיפצע קשות אם לא למות בקפיצה מתוזמנת היטב מולו. לא נראה לי שצריך לספר לך את זה.
למה פסי האטה?האוטובוס לא נוסע בתוך שכונהאז מה, אנשים מתזמנים את הקפיצות שלהם לכביש?
ממה שאני מבין, יש כאן שילוב של כמה בעיות: חוסר הבנה של כיווני הנסיעה מצד הולכי הרגל וחצייה במקומות אסורים, ומהירות נסיעה של האוטובוסים שלא מאפשרת להם לראות את אותם הולכי רגל ולבלום או להאט בזמן.
הפתרון לדעתי צריך להיות מורכב מהמרכיבים הבאים:
1. צמצום הימצאות הולכי הרגל במקומות אסורים באמצעות גדרות אפקטיביות
2. סימון ברור ויעיל של כיווני הנסיעה
2. אמצעים להאטת האוטובוסים במקומות שבהם הולכי רגל יכולים להימצא (פסי האטה ו/או פיתול של הכביש כפי שנעשה במעגלי תנועה).
אגב, אני מסכים איתך. גם 10 קמ"ש יכולה להיות מהירות מסוכנת אם הנהג לא מודע להולך הרגל שצץ מולו (למשל בעקיפת אוטובוס שעוצר בתחנה).
זאת רק אופציהלמה פסי האטה?האוטובוס לא נוסע בתוך שכונה
צריך לבטל את מעבר החציה ולהקים גדר.אז מה, אנשים מתזמנים את הקפיצות שלהם לכביש?
ממה שאני מבין, יש כאן שילוב של כמה בעיות: חוסר הבנה של כיווני הנסיעה מצד הולכי הרגל וחצייה במקומות אסורים, ומהירות נסיעה של האוטובוסים שלא מאפשרת להם לראות את אותם הולכי רגל ולבלום או להאט בזמן.
הפתרון לדעתי צריך להיות מורכב מהמרכיבים הבאים:
1. צמצום הימצאות הולכי הרגל במקומות אסורים באמצעות גדרות אפקטיביות
2. סימון ברור ויעיל של כיווני הנסיעה
2. אמצעים להאטת האוטובוסים במקומות שבהם הולכי רגל יכולים להימצא (פסי האטה ו/או פיתול של הכביש כפי שנעשה במעגלי תנועה).
אגב, אני מסכים איתך. גם 10 קמ"ש יכולה להיות מהירות מסוכנת אם הנהג לא מודע להולך הרגל שצץ מולו (למשל בעקיפת אוטובוס שעוצר בתחנה).
על כל הצעה שמישהו יעלהצריך לבטל את מעבר החציה ולהקים גדר.
הולכי הרגל שרוצים לחצות יעשו את העיקוף דרך הגשר. אין סיבה שאלפי נוסעים באוטובוסים יסבלו בגלל קומץ חסר אחריות.
ומה חשבתם? ולצערי זה לא יהיה המקרה האחרוןושוב זבוטינסקי
הולכת רגל כבת 30 נפצעה בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס
בעת שעברה במעבר חציה באור ירוק
הפעם זה היה בקטע המשוקע [תמונות]ושוב זבוטינסקי
הולכת רגל כבת 30 נפצעה בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס
בעת שעברה במעבר חציה באור ירוק
הגיע הזמן לסגור את המת"צ! זה כבר לא הגיוני
ידידי, אני כבר לא מגיב. רק מביא חומר...הגיע הזמן לסגור את המת"צ! זה כבר לא הגיוני
מה גם שגם אם האנשים יחצו רק בירוק יש 2 בעיות גדולות: כאשר יש להולכי רגל ירוק בפינת היצירה, יש גם לנהגים ירוק (5 של קווים, 366 של דן, ועוד אוטובוסים של אפיקים). הבעיה השניה היא "הגל האדום במת"צ)- לרוב הצמתים הנהגים מגיעים בדיוק בשניה הראשונה של האדום, אז יש כאלה שלוחצים על הגז כדי להספיק לשניה האחרונה של הכתום המהבהב.
ההמלצה של העירייה וגם של המשטרה היא לסגורידידי, אני כבר לא מגיב. רק מביא חומר...
פשוט בייאוש גדול.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.