את גונבת לה ת'זנב?
ט טאKילה New member 15/6/06 #10 גם קיוסק זה בסדר... היא כבר מיואשת מהחיפושים, בטח תתפשר על כושי עם באסטה של מלפפונים.
A arcangel7 New member 15/6/06 #35 טוב הפורום מתחיל לעצבן אותיייי../images/Emo46.gif כל פעם אני כותבת ..ועולה ללא נושא:\ וזה ממש ממש מעצבן לי...אזזזזזז אני אומרת לכן בנות לילה טוב}{}{}{ וחלומות יפים
טוב הפורום מתחיל לעצבן אותיייי../images/Emo46.gif כל פעם אני כותבת ..ועולה ללא נושא:\ וזה ממש ממש מעצבן לי...אזזזזזז אני אומרת לכן בנות לילה טוב}{}{}{ וחלומות יפים