ושוב הגעתי

טאKילה

New member
היא אוהבת לחלום...

נרלי שאני אקח לי תמחזיק.
 

טאKילה

New member
גם קיוסק זה בסדר...

היא כבר מיואשת מהחיפושים, בטח תתפשר על כושי עם באסטה של מלפפונים.
 

arcangel7

New member
טוב הפורום מתחיל לעצבן אותיייי../images/Emo46.gif

כל פעם אני כותבת ..ועולה ללא נושא:\ וזה ממש ממש מעצבן לי...אזזזזזז אני אומרת לכן בנות לילה טוב}{}{}{ וחלומות יפים:)
 
למעלה