ושוב בוקר טוב!!!!!!!!!

אושר:-))

New member
ושוב בוקר טוב!!!!!!!!!

בוקר טוב או שמא צהריים טובים לכולם. אחרי לילה שכזה שכולו מול מסך הטלויזיה, לאור המצב בתלפיות. מקרה מצער וכואב נורא. החלטתי בין לבין להיכנס לפה ולומר כמה מילים. אנשים לכו תתרמו דם, ישנו חוסר במנות דם בבתי החולים בירושלים. ואם אני חזרתי משם לפני מספר דק` זה המעט שאנחנו יכולים לעזור אם יש מקום. אז צאו מהבית לכו תירמו דם להציל חים. בתודה אושר:)
 
למעלה