ושוב אני מקשה...
אם אלו ש]וגעים באחרים כדי לספק את היצרים המיניים שלהם... את מוכנה לסרס... אז תדמייני מצב כזה... בחורה מאשימה בחור באונס. בחור נמצא אשם. בית משפט גדר עליו את האשמה. העונש : סירוס. 5 שנים אח``כ. הבחורה אומרת שלמעשה היא אהבה אותו והוא לא אהב אותה. בחקירה התגלה שהבחורה האשימה את הבחור מתוך נקמה. הבחור יצא זכאי. אבל... העונש כבר בוצע. ואי אפשר לשחזר. אי אפשר לפצות. אז? מה עושים? (אגב.. זה קורה גם במציאות שלנו).
אם אלו ש]וגעים באחרים כדי לספק את היצרים המיניים שלהם... את מוכנה לסרס... אז תדמייני מצב כזה... בחורה מאשימה בחור באונס. בחור נמצא אשם. בית משפט גדר עליו את האשמה. העונש : סירוס. 5 שנים אח``כ. הבחורה אומרת שלמעשה היא אהבה אותו והוא לא אהב אותה. בחקירה התגלה שהבחורה האשימה את הבחור מתוך נקמה. הבחור יצא זכאי. אבל... העונש כבר בוצע. ואי אפשר לשחזר. אי אפשר לפצות. אז? מה עושים? (אגב.. זה קורה גם במציאות שלנו).