ושוב אני כאן...
זקוקה לעזרתכם הנדיבה- אני עוברת בעוד כשבועיים לת"א ומחפשת נואשות דירה נורמלית לגור בה, לא דירת חדר פצפונת ב- 400$, ולא חורבה נוראית במחיר נמוך יותר. האם נראה לכם שאוכל למצוא שותפ/ה עם ילד/ה לחלוק איתו/ה בשכ"ד? יש לי ילד כבן שנתיים והייתי רוצה לגור אם אי מי שקרוב לסיטואציה שלי- האם זה הזוי מצידי לחשוב שאוכל למצוא? ואם לא איפה אפשר למצוא כדבר הזה? תודה מראש- נ.ב- אני עוקבת אחר הפורום ותוכנו ומוכרחה לציין בהזדמנות זו כי הוא יעיל וטוב ואף חמים ונעים לקרוא בו. אולי פעם עוד אצטרף לצופה אקטיבית ולא רק מן הצד....
זקוקה לעזרתכם הנדיבה- אני עוברת בעוד כשבועיים לת"א ומחפשת נואשות דירה נורמלית לגור בה, לא דירת חדר פצפונת ב- 400$, ולא חורבה נוראית במחיר נמוך יותר. האם נראה לכם שאוכל למצוא שותפ/ה עם ילד/ה לחלוק איתו/ה בשכ"ד? יש לי ילד כבן שנתיים והייתי רוצה לגור אם אי מי שקרוב לסיטואציה שלי- האם זה הזוי מצידי לחשוב שאוכל למצוא? ואם לא איפה אפשר למצוא כדבר הזה? תודה מראש- נ.ב- אני עוקבת אחר הפורום ותוכנו ומוכרחה לציין בהזדמנות זו כי הוא יעיל וטוב ואף חמים ונעים לקרוא בו. אולי פעם עוד אצטרף לצופה אקטיבית ולא רק מן הצד....