ושוב אני כאן...

מתבוללת

New member
ושוב אני כאן...

זקוקה לעזרתכם הנדיבה- אני עוברת בעוד כשבועיים לת"א ומחפשת נואשות דירה נורמלית לגור בה, לא דירת חדר פצפונת ב- 400$, ולא חורבה נוראית במחיר נמוך יותר. האם נראה לכם שאוכל למצוא שותפ/ה עם ילד/ה לחלוק איתו/ה בשכ"ד? יש לי ילד כבן שנתיים והייתי רוצה לגור אם אי מי שקרוב לסיטואציה שלי- האם זה הזוי מצידי לחשוב שאוכל למצוא? ואם לא איפה אפשר למצוא כדבר הזה? תודה מראש- נ.ב- אני עוקבת אחר הפורום ותוכנו ומוכרחה לציין בהזדמנות זו כי הוא יעיל וטוב ואף חמים ונעים לקרוא בו. אולי פעם עוד אצטרף לצופה אקטיבית ולא רק מן הצד....
 

רווקה2

New member
נסי בפורום השכן

חד הוריות או חד הוריות מבחירה. דרך אגב, למה דווקא ת"א? אם את מוגבלת בתקציב, נסי לגור ליד (קרית אונו, הרצליה, ראשל"צ). אני עברתי בתחילת החודש לדירה מדהימה בת 4 חדרים ומשלמת 550$. לא קל לגור עם שותפים/ות עם ילדים. שיהיה בהצלחה!
 

מתבוללת

New member
למה דווקא ת"א? זה כבר סיפור ארוך

אבל בגדול אני חייבת ת'מרכז. איפה מצאת 4 חד' ב-550$ ? אני רק יכולה לחלום על כזה דבר... תודה בכל מקרה על התשובה-
 
למעלה