ושוב אני חוזרת על השאלה....

מזאלונה

New member
ושוב אני חוזרת על השאלה....

אולי הפעם יהיה מי שיענה... אנחנו מתכננים טיול לאיטליה באוקטובר ומחפשים מקום נחמד, לא שורץ יותר מדי מקקים ולא משהו שישאיר אותנו בלי כסף למשכנתא (בכל זאת, ירח דבש...) בוונציה לישון בו. מישהו מכיר? יודע? שמע? היה?
 

lady_anne

New member
מזאלונה שלום

בד"כ בתי מלון הגיוניים מבחינת מחיר כדאי לחפש דווקא באיזור MESTRE, שהיא פרוור של וונציה. לפני מס´ שנים ביקרתי בוונציה וראיתי בית מלון במקום מרכזי שנראה לי חמוד ושווה, ולקחתי עלון. אין לי מושג לגבי רמת המחירים אבל אפשר לצלצל/לשלוח פקס ולשאול: HOTEL AGLI ALBORETTI TEL +39-41-5230058 FAX +39-41-5210158 מתי אתם אמורים לנסוע?
 

lady_anne

New member
מצאתי לך אתר, מזאלונה

עם מבחר בתי מלון מדרגות שונות בוונציה. בנוסף, אם תכנסי לכל מנוע חיפוש שהוא ותקלידי "בתי מלון" ו"וונציה" תקבלי המון תשובות. שיהיה במזל טוב ונסיעה טובה.
 

danistar

New member
המלצה קצת שונה .. פאדובה ../images/Emo13.gif

עיר אוניברסיטאית הנמצאת 30 דקות מונציה . הנה קראי מה כתבתי עליה ואת מוזמנת לשאול תמיד .. אני מצרץ גם תמונה כברגלי
 

danistar

New member
תיקון טעות ...

הפיאצה בתמונה היא הפארטו דלא וואלה - מדשאת העמק . ואם כבר .. עוד תמונה הפעם וונציה
 
אני מפנה אותך לוילה נפלאה

ששהינו בה בקיץ שעבר - היינו 6 איש, והוילה היא עתיקה (מהמאה ה- 14, נדמה לי), מדהימה ביופייה, נקייה ומפוארת למדי, עם 6 מיטות. העלות הייתה אז כ- 800$ בלבד לשבוע ימים, כולל כלים לבישול עצמי במטבח, לא כולל ארוחת בוקר (המוגשת במלון הצמוד). אני לא מציעה לך ללון בוונציה - היא ממש לא לתיירים! הקליקי על הלינק לכתבה שכתבתי על היטול עצמו, ותמצאי שם את הדרך ליצור קשר עם בעלי הוילה. צמוד לה יש מלון מקסים, שלא לננו בו, אבל נראה יפה מאד, אולי קצת יותר זול. בכל מקרה, אם את לנה בסביבות טוסקנה, כל וילה שתמצאי דרך האינטרנט תהיה יפה, מטפוחת וללא מקקים.
 

מזאלונה

New member
ושוב שאלה...

למרות האזהרות אנחנו בכל זאת רוצים לבקר בוונציה. מצאנו מקום במחיר מאוד סביר שנמצא ליד piazza della cisterna בוונציה. מי שמכיר את וונציה... האם כדאי ללון באיזור הזה?
 

ידידיה

New member
המלצה למלון בונציה

אני ממליץ על מלון ששמו ariston . המלון נמצא במסטרה , שזהו החלק היבשתי של ונציה. יתרונותיו:מחירו הזול יחסית(לונציה) , ארוחת בוקר מצויינת,חדר טוב יחסית(לונציה),מיקומו הנוח לבעלי רכב בסמיכות לאוטוסטרדה בדרך לשדה התעופה.חנייה חינם שזה מאד חשוב בונציה הצפופה חסרונותיו:יחסית מרוחק מהרכבת במסטרה וזה פחות נוח למי שאין רכב. בסך הכל , יש לקחת בחשבון שרמת המלונות נמוכה משמעותית מבארץ ומחיריהם גבוהים יותר.בונציה ברבים המלונות גובים תשלום נוסף על ארוחת בוקר או שאין ארוחה ,לרוב כשיש ארוחת בוקר היא די עלובה. אם יש לכם רכב ממליץ על מלון זה,אפשר לאתר את כתובתו בשאילתא פשוטה באלטה ויסטה או מנוע דומה. נסיעה טובה?
 
למעלה