ועכשיו - ספר ומאפרת

oreny1

New member
ועכשיו - ספר ומאפרת

תודה לכולכם על התגובות החמות עבור ההמלצות לצילום (אם יש עוד, אשמח לשמוע). שאלה נוספת למי שהתנסה/ שמע/ מתלהב: אני כידוע מתחתנת עוד חודשיים ביום שישי בצהריים במוזיאון א"י. מחפשת ספר ומאפרת מאזור ת"א. האיפור המתבקש עדין וגם התשיער: יש לי שיער ארוך וגלי ואני לא רוצה תסרוקת מפוסלת אלא משהו טבעי. יש המלצות (כאן ובמסרים?) רב תודות!!!
 

DD23

New member
ממליצה בחום על

אתי אלבכרי כמאפרת ועל מריה כמעצבת שיער. אני חיפשתי איפור ועיצוב שיער עדין וכך אכן יצא - עדין ומקסים. לא ניראתי מאופרת מידיי (הלכנו על המראה הטיבעי והעדין) והשיער נראה טיבעי ומקסים. יש לי שיער מתולתל והלכתי על המראה הפזור... כולם מאוד התלהבו מהתוצאה. מעבר לזה שהן מוכשרות בטירוף הן מרגיעות ומקסימות אחת אחת ולא יעזבו אותך עד שלא תהיי מרוצה מהתוצאה. הן יושבות בדיזינגוף בת"א, מול יאיר ג'רמון. אם את רוצה אני אשלח לך את הטלפון של אתי במסר.
 

Electra complex

New member
איזהה קטע.... זה בדיוק מה

שאני מחפשת. גם לי יש שיער ארוך ומטולטל שגולש כזה וגם אני רוצה מראה טבעי וחצי פזור וגם איפור עדין!!!! ואני מתחתנת עוד חודשיים! בבקשה תשלחי לי גם את המס' טלפון ואת המחיר אם אפשר. תודה לילי
 

Electra complex

New member
אוליי תסכימי לשים בפורום את התמונה

שרואים בה את השיער והאיפור??? זה ממש יעזור לי גם לקבל רעיונות! תודה
 

DD23

New member
היי

אני לא בקטע של לפרסם תמונות בפורום...אבל אין לי בעיה לשלוח לך מס' תמונות שלי למייל שלך.
 

DD23

New member
ועוד משהו...

תכנסי למעלה לטאגליינס ותחפשי תמונות של כלה בשם מיקלה (mikela), גם היא התארגנה אצל אתי ומריה והלכה על המראה המתולתל (חצי אסוף).
 
למעלה