ועכשיו ברצינות

ועכשיו ברצינות ../images/Emo20.gif

1. ימים קשים מאד עוברים על תושבי איראן , גם היום... הרבה מאד אלימות ומוות שזורעים 'כוחות הבטחון של משטר העיאטולות' אנא ממכם - קחו לכם מס' דקות - לשלוח אנרגיות של אור , תקוה ואהבה - לכל אדמת איראן. 2. תקשורים כללים ותחזיות, סיפורים וחוויות אישיות - לא יפורסמו כאן יותר - אלא רק באתר הבית שלי מי שמעונין יכנס ויקרא 3. אנשים יקרים- לא באתי להוכיח או לבשר לכם כאן שום דבר חדש. אני רק אור בחשכה, מנסה להאיר את הדרך לאחרים... ישנה תחושה שבודקים אותי אם צדקתי או לא? אין אני עומדת כאן למבחן . איני חייבת שום דבר לאף אחד. אל תשכחו שגם על ישו לעגו וצחקו ...גם של שרי אריסון לועגים. ..למה . מאיזו סיבה. מי שמכם להיות השופטים? בואו לא נשפוט . הבעיה היא שיש אנשים שלא יכולים להכיל את המידע הזה שזורם דרכי ודרך רבים וטובים אחרים. שחלקם כתבו ספרים שהתקבלו בתקשור, כל ספרי העידן החדש הינם מתוקשרים, אם רוצים רוכשים את הספר ואם לא- אז לא. לא ראיתי אף אחד מוחה מחוץ לחנות ספרים שכל מה שכתוב בספר לא נכון.. 4. שואלים אותי בפורום מדוע אני גובה תשלום באופן פרטני? משהו פה עובד בחינם? היקום פועל בדואליות . מנסים פה לרמוז שאני שרלטנית ורודפת בצע. ..מדוע איני מתנדבת...ובכן..
להתנדב בבתי חולים ולטפל באנשים/ ילדים חולי סרטן - זה בסדר?
לקבל אנשים אלי או טלפונית גם ללא תשלום- זה בסדר?
לתרום חפצים ובגדים למעונות שונים - זה בסדר? להזכירכם: אני תורמת פה זמן יקר . נכנסת לתקשור כל פעם מחדש , עבור כל שאלה ועונה לשאלות הגולשים . והכל חינם.. דעו לפרגן , לכבד, להקשיב...קבלו את השונה והאחר. בברכת ליל מנוחה רגוע ושקט גלי
 

DEANDEAN1

New member
אני לא מבין למה את בכלל מתייחסת לאנשים האלה.

אנשים קטנים וצרי עין, אנחנו אלה שמכירים אותך ואת לא צריכה להצטדק בפני אף אחד, את עזרת ועוזרת פה להרבה אנשים והרבה מאוד אנשים מעריכים אותך פה אז שתדעי , על כל יצור קטן שנכנס ומנסה לשפוט ולהעליב , יש 200 איש שהם ההיפך ומכבדים אותך ומעריכים.
 

levincor

New member
לגלי המתוקה שלום

למה התרגזת ולמה כעסת? אם איזה מישהו "ערער" על התחזית שלך ועשה זאת קצת לא יפה....תמיד את יודעת לעצור בעצמך ולקבל זאת ללא כעס. דוקא עכשיו שיש כאלה אנרגיות עוצמתיות...אולי כדאי לשמור יותר על עצמנו ולא להגיב. וגם אם לא תצדקי ב -100% אמרת מה שאמרת מתוך כוונה טהורה וברוח פנימית אמיתית וזה חשוב יותר מהכל ! גם אני לא תמיד מקבל את תחזיותיך וכמו כל אחד לפעמים יש לי הרהורים או מחשבות שונות. אבל תמיד ותמיד הערכתי וכבדתי את גישתך הישירה והכנה מתוך פנימיותך שאותה הבעת בבהירות ועוצמה מיוחדים ללא הצטעצויות סרק והתפלפלויות ריקות מתוכן . וכך גם עכשיו. באופן אישי תחסר לי מאד התיחסותך לאירועים ולמאורעות באיזור ובעולם. אני מקווה שתשקלי שוב את הכוונה להפסיק עם התחזיות כאן בתפוז. את האנרגיות האלה של הכעס (שאצלך הן אדירות. )אני מקוה שתוכלי להפנות לאפיקים שהזכרת בעזרה לאירנים המדוכאים...... ערב טוב לך. מאיר לוין
 

erlang

New member
מפרגנים../images/Emo24.gif

נשלח אור ואהבה לכל המבקרים, חסר להם
 

ינוקא1

New member
היי גלי

כמו שאמרו לפני , אל תתיחסי לטרולים שמחפשים צומי. (אני גם אשמח אם תמשיכי לפרסם כאן תחזיות וכו'. אל תענישי אותנו בגללם). בקשר לגבית תשלום - הייתי אצלך בפגישה בעבר ולא רק שמגיע לך כל שקל , אני חושב שאם הייתי יכול לתת לך יותר היה מגיע לך גם כן. מנסיוני כמטפל , טיפול שלא משלמים עליו לא שווה כלום ולא מעריכים אותו. כאשר את גובה תשלום , את עושה שירות לאותם האנשים שאת גובה מהם.
 

dafdaf11

New member
../images/Emo221.gifלכל הספקנים

גלי אדם מקסים. כל הנתינה שלה היא מהלב. מדוע לא לקבל תשלום ? האם הייתם מצפים מרופא שיתן לכם טפול ללא תמורה? מהיכרות עם גלי , הנתינה שלה היא מכל ליבה וצודקת בתשובה בכל פעם!! גלי, את מקסימה , המשיכי כך. רונית- נהריה
 
גלי היא כמו פרסומות ה PENIS-ENLARGEMENT שאני

מקבל במייל. רק בעטיפה יותר יפה. ואתם מזמינים סטוקים שלמים.
 

almonli

New member
פיקוד מערב צודק פה ב-100%

תפסיקו כל הזמן להיתפס בחארטות שגלי אומרת פה. זה בוגד בזאת, אתם תתגרשו, אתם לא מתאימים, הוא ככה והוא ככה.. זה לא מוכח!! ולא נכון! גלי- תני לאנשים לחיות בשקט תתעסקי בחיים שלך תדאגי שלא בוגדים בך וזהו. המסרים שאת מעלה יותר מידי קיצוניים והורסים לאנשים את החיים. את מכניסה להם דאגות ודואגת שישנו את ההחלטות שלהם. זה לא אמור להיות כך, את לא אמורה להשפיע על אנשים בצורה כזאת- ועוד הם מאמינים לך פפחחח תמימים.
 

ינוקא1

New member
גלי עוזרת לאנשים בעצה טובה

ובהכוונה . לי היא עזרה המון , ואני שמח שיש אחת כמו גלי. אתה לא רוצה לשמוע לגלי ולא רוצה את עצתה ? זכותך. אל תיכנס הנה.
 

randy1982

New member
גלי לא מחליטה, לא הורסת חיים ולא קובעת

היא רק מייעצת לאנשים שמבקשים. לא נראה לך הפורום - עופי מפה. פשוט, לא?
 

almonli

New member
כן מאוד פשוט.. את יכולה ללכת.. חוצפנית!

"ייעוץ"... כן בטח
 

randy1982

New member
מה מסובך בדבריי? למה זה גרם לך להעלב?

אני למשל לא מאמינה בדת. אז אני לא נכנסת לפורומים על דת ולא קוראת לאנשים שמאמינים טיפשים ולרבנים שקרנים. באיזו זכות את נדחפת לכאן עם החוצפה שלך? לא מאמינה - אל תבואי. מיסטיקה זה לא מדע ולא חייב הוכחות לאף אחד. מי שמאמין מגיע לקבל יעוץ. יעוץ זה לא פקודת מטכ"ל : ההחלטה היא לעולם של האדם. אז שוב אני חוזרת על הצעתי - לא מתאים לך ? לכי למקום אחר. כל טוב.
 

randy1982

New member
מה כל כך מסובך בדבריי? מה גרם לך להעלב כל כך?

אני למשל לא מאמינה בדת. אז אני לא נכנסת לפורומים על דת ולא קוראת לאנשים שמאמינים טיפשים ולרבנים שקרנים. באיזו זכות את נדחפת לכאן עם החוצפה שלך? לא מאמינה - אל תבואי. מיסטיקה זה לא מדע ולא חייב הוכחות לאף אחד. מי שמאמין מגיע לקבל יעוץ. יעוץ זה לא פקודת מטכ"ל : ההחלטה היא לעולם של האדם. אז שוב אני חוזרת על הצעתי - לא מתאים לך ? לכי למקום אחר. כל טוב.
 

DEANDEAN1

New member
לכי לפורום שלך " גם בי אף אחד לא נוגע

תנו לי קצת תשומת לב" יצור קטן שכמוך
 

ינוקא1

New member
נראה לי שאתה באמת צריך

את מה שאתה מקבל בפרסומת. אחרת לא היית בא הנה ועושה פוזות.
 
למעלה