ועוד סיפור קטן על עושק

*שיר

New member
ועוד סיפור קטן על עושק

כבר מזמן דיברנו על זה שאיך שבעל מקצוע שומע שמדבור בחתונה הוא מיד מקפיץ את המחיר, אז הנה עוד סיפור קטן ומעצבן! ביקשתי מאחותי שתברר לי על מישהו שיעסיק ויבדר את הילדים. היא פנתה לבחור שעושה ג`אלינג והיה ביומהולדת של האחיינית שלי. ביום הולדת הוא לקח 650 שקל. איך שאחותי אמרה לו שהיא רוצה אותו לחתונה המחיר קפץ ל- 850שקל באמתלה ש``חתונה זה יותר מחויבות``. נו באמת!! שמעתם כזה קשקוש!!! פשוט חוצפה. כמובן שזרקנו אותו לכל הרוחות.
 

הילית*

New member
ממש חוצפה...

כבר נתנו לי עצה בעניין תסרוקות- לא להסתפר אצל מי שעושה לך את התסרוקת בדיוק בגלל הסיבה הזאת... פשוט נצלנים. אבל כנראה שקשה עכשיו לשנות את כל העולם...
 
אבל כן אפשר ללכת למקומות שניתן

לקנות שם דברים שמתאימים לחתונה אבל לא מיועדים לחתונה, כמו למשל נעליים - כמו שכבר דיסקסנו בפורום. אפשר ללכת לחנויות שלא מוכרות נעליי כלה פר סה, ופשוט מוכרות נעליים, לבנות או בכל צבע שתרצו, כמו קליגולה וכו`. אנחנו נקנה את הנעלים שלנו בחו``ל, בתקווה שב - nine west או משהו דומה.
 
אוקי תרשמו: נעליים

נעלי אלינור ביפו עושים נעליים לכלות . מי מוכר? נעלי כלילה, אור לכלה.. אצל היצרן ביפו ניתן להזמין את הנעליים בדיוק בחצי המחיר. והנה מספר הטלפון שלו: 03-6831958 לדבר עם משה. מודדים אצלו את הדגם והוא מבצע בדיוק לפי בקשתכם. רצוי לקחת את הבד של השמלה כדי לבדוק התאמה מדוייקת או לחילופין לקחת חתיכה של בד מהמעצב ולייצר את הנעליים מאותו הבד בדיוק. בהצלחה.
 
למעלה