ועוד משהו...
יש לי הרבה זמן להרהורים עכשיו... לפי כל מיני דברים שדמבלדור אומר, בעיקר כשהו נפגש עם וולדמורט הצעיר, ניתן להבין שהוא מ-מ-מ-ש אוהב ללמד. למשל כשוולדמורט שואל מדוע לא נעשה שר הקסמים ,הוא מרצה לו על ההנאה הצפונה בהענקת ידע והכוונה לקוסמים צעירים.. ויש עוד דוגמאות. אבל מה? מאז שדמבלדור נעשה מנהל(לפני כ40 שנה), הוא לא מלמד כלום!!! לא הייתם מצפים ממנו שיוותר על משרת המנהל בלבד שיוכ להמשיך ללמד? כמו שוויתר על משרת השר?? *מה דמבלדור לימד כשהיה מורה? *אתם לא חןשבים שתפקיד המנהל קצת מיותר (בימי שלום). ז''א מה הוא עושה? אם הוא לא מלמד? (אצלנו בבי'ס המנהלים הם גם מורים. אולי זה לא קשור..) גם בכל הפעמים שנעדר או גורש מהוגוורטס כמעט לא הרגישו בחסרונו.ומקגונגל תפקדה כמנהלת הרבה פעמים-בנןסף להיותה מורה וראש בית. משאבי אנוש לא מתועלים??
יש לי הרבה זמן להרהורים עכשיו... לפי כל מיני דברים שדמבלדור אומר, בעיקר כשהו נפגש עם וולדמורט הצעיר, ניתן להבין שהוא מ-מ-מ-ש אוהב ללמד. למשל כשוולדמורט שואל מדוע לא נעשה שר הקסמים ,הוא מרצה לו על ההנאה הצפונה בהענקת ידע והכוונה לקוסמים צעירים.. ויש עוד דוגמאות. אבל מה? מאז שדמבלדור נעשה מנהל(לפני כ40 שנה), הוא לא מלמד כלום!!! לא הייתם מצפים ממנו שיוותר על משרת המנהל בלבד שיוכ להמשיך ללמד? כמו שוויתר על משרת השר?? *מה דמבלדור לימד כשהיה מורה? *אתם לא חןשבים שתפקיד המנהל קצת מיותר (בימי שלום). ז''א מה הוא עושה? אם הוא לא מלמד? (אצלנו בבי'ס המנהלים הם גם מורים. אולי זה לא קשור..) גם בכל הפעמים שנעדר או גורש מהוגוורטס כמעט לא הרגישו בחסרונו.ומקגונגל תפקדה כמנהלת הרבה פעמים-בנןסף להיותה מורה וראש בית. משאבי אנוש לא מתועלים??