ועוד משהו, לכולם

nili6

New member
ועוד משהו, לכולם

ושוב שלום לכולם, עוד משהו שמבקשת להעיר... מתוך הפתיח לפורום: "מומלץ לחברים שמנתחים כתבי יד של מפורסמים ו 'רגילים' להסביר מעט על איך הגיעו למסקנות, יש המון אנשים שרוצים להבין וללמוד מכך, וזו גם דרך לעורר דיון ער ותורם". אז זה באמת חסר פה.- על מה מסתמכים, מה בסימני הכתב מביא למסקנות. נילי.
 
שלום נילי, אנחנו 'בעד' לשבץ הסברים

בניתוחים, לפעמים ממעטים ושוכחים, מצד שני קצת קשה לפנות אל מי שמתבונן בנו ממרחק. אם יכנסו, יעוררו שאלות ודיון יהיה גם על מה לפרט. מעבר לכך, עובר חומר במסרים ומיילים בין משתתפי הפורום שורם לכולם וכל מי שיהיה חלק מאתנו יהיה גם חלק מזה. אבל תמיד אפשר להציק לזה ולאחר שיסביר למה ומדוע. שבוע טוב.
 
למעלה