ועוד משהו, לכולם
ושוב שלום לכולם, עוד משהו שמבקשת להעיר... מתוך הפתיח לפורום: "מומלץ לחברים שמנתחים כתבי יד של מפורסמים ו 'רגילים' להסביר מעט על איך הגיעו למסקנות, יש המון אנשים שרוצים להבין וללמוד מכך, וזו גם דרך לעורר דיון ער ותורם". אז זה באמת חסר פה.- על מה מסתמכים, מה בסימני הכתב מביא למסקנות. נילי.
ושוב שלום לכולם, עוד משהו שמבקשת להעיר... מתוך הפתיח לפורום: "מומלץ לחברים שמנתחים כתבי יד של מפורסמים ו 'רגילים' להסביר מעט על איך הגיעו למסקנות, יש המון אנשים שרוצים להבין וללמוד מכך, וזו גם דרך לעורר דיון ער ותורם". אז זה באמת חסר פה.- על מה מסתמכים, מה בסימני הכתב מביא למסקנות. נילי.