ועדת פזיוטרפיה

  • פותח הנושא dyzi
  • פורסם בתאריך

dyzi

New member
ועדת פזיוטרפיה../images/Emo35.gif

לפנות בוקר טוב... יש למישהו מושג לשם מה הועדה הזאת ומה הן סמכויותיה? מה עושים שם בכלל? סליחה על השעה אני לא מצליח להרדם כרגיל. תודה על התייחסותכם.
 

smile2life

New member
אין לי הרבה מושג ואני רק יכול לנחש

שלפי שמה הועדה אמורה לקבוע זכאות לטיפולי פיזיוטרפיה. יש במשרד הבטחון- אגף השקום ועדות מוזרות כמו "ועדת נעליים", "ועדת חמי מרפא", "ועדת מלווים", "ועדה לעינייני שום דבר". כולם למעט האחרונה אלו ועדות שכמעט כל נכה נתקל בהן וכל אדם בעל שיקול דעת כמו הרופא המחוזי יכול לקבל החלטה על סמך המלצה מרופא אחר. וכנראה הבזבוז חוגג שם שהם מחפשים למלא את ימי השבוע בועדות. סמכות הועדה היא לקבוע האם הינך זכאי או לא לטיפולי פיזיוטרפיה, באיזו תדירות ובאיזו כמות. מה שעושים בועדה אני לא יכול לתרום לך, א עברתי מימי ועדה כזו.
 

c a t c h 22

New member
ועדות פזיותרפיה../images/Emo96.gif

להערכתי וזו רק התרשמות בשנים האחרונות תעריף שמשהב"ט משלם לרופאים נמוך. מאט מאוד רופאים מוכנים לחתום חוזה בתנאים אלו. אז האגף נאלץ לשלוח נכה לביקור רופא מומחה בבית חולים וזה יקר. הפתרון זה ועדה ע"י רופא שיש לו הסכם אם מרפאת משהב"ט לתת לו הרב נכים במרוכז. יש גם הנמוקים שזה מונע שחיטות סמכויות הם כמו סמכות של כל מומחה המלצה בלבד
 

ominator

New member
ועדת פזיו...

החלטה בענין מתן טיפולים נתונה לרופא המחוזי ומעליו לרופא הראשי. תכל´ס, מי שקובע זה הרופא המחוזי. ניתן לערער לרופא הראשי. הועדה.. זה שם גדול למשהו קטן קטן.
 
למעלה