ועדין עם ה CPU

ועדין עם ה CPU

הוא עדין מתעקש להיות על סביבות ה 100 אחוז כל הזמן. מחקתי קבצי זבל, הורדתי תוכנות ריגול, בדקתי וירוסים, איחיתי, הורדתי תוכנות מהאיתחול... והוא עדין מתעקש להיות על סביבת ה 100 אחוז. ב safe mode הוא אכן "נורמלי", כך שזה אכן אומר שיש איפהשהו בעיה אצלי אבל.. במה?? כל מה שרץ אצלי כרגע ברקע זה אנטיוירוס, פיירוול, איסיקיו ותוכנת הכלים של וודו 3. אני משתגע!!
 

lebovitz

New member
מה ה-process שתופס 100%?

תבדוק ב-task manager (אתה יכול למיין אותם לפי צריכת ה-CPU ע"י לחיצה על הכותרת של העמודה "CPU".
 
הבעיה

היא שבמידה וקיים פרוסס מסוים שלכאורה תופס חלק נכבד מה CPU ואני מכבה אותו (אם אני מצליח) אז פרוסס אחר לפתע תופס חלק נכבד מהערך ה CPU. לי, אישית, אין מושג יותר מדי בכל הערכים שמופיעים שם, אבל כאשר אני רואה שהאקספלורר פתאום מקבל ערך מספרי של 70 מבחינת ה CPU בעוד כל השאר על 1 או3 אז זה בהחלט מדליק לי נורה אדומה. הבעיה היא, כאמור, שאם אני סוגר את האקספלורר, האנטיוירוס לפתע מקבל את הערך המספרי הזה וכו וכו.
 
אם הכל עובד תקין, מה זה כל כך משנה

לך ערך "זמן העברודה של ה-CPU" ? מי בכלל מסתכל על זה כל זמן הכל טס ועובד יפה. כל תוכנה בהתחלת עבודתה ( אפילו סתם הקשה על ENTER ) מעלה תוך שניה את ה-CPU ל-100% - העניין אם זה גורם לך נזק או לא. תעבור ב"מנהל המשימות" לחוצץ "ביצועים" וצלם לנו את חלון הגרף של ביצויי ה-CPU (ותביא לכאן ) , אלא תמתין עד העקומה תמלא את כל החלון. תוכל להגדיר שם ב-"תצוגה" > "מהירות ריענון" את הערך "גבוהה" כדי שהקו ירוץ יותר מהר.
 

oferbar

New member
מסקנה

זה לא קשור לכל מה שעשית, למרות שזה לא יכול להזיק... איזה תהליך, ומה בדיוק הוא מריץ?
 
למעלה