וועדה רפואית../images/Emo117.gif
אל תשמע לאף אחד, לך לעו"ד שיודע את העבודה בנושא ביטוח לואמי נכון להגיד בידוח לאומי, כי הם זונות בני זונות, הם יעיפו אותך שתותר להם על דרישת מה שמגיע לך, אל תוותר לנבלות האלה, אני נילחם איתם כבר 3 שנים, והם עושים טובה ומטרטרים אותי, אבל אני נחוש לא לוותר להם. השר ציפורי קיבל מענק שמן"בתאונת עבודה" התקף לב בזמן כתיבה ואו שתית תה. אבל אנו שעובדים, לאאאאאאא מגיע לנו, אלא צוחקים עלינו.