ונטולין מזיק?

ira84

New member
ונטולין מזיק?

יש לי אסטמה בתורשה,כלומר גם לסבא שלי יש ולעוד חצי משפחה. שמעתי שונטולין מזיק ללב,האם יש אפשרות כזאת? ואים יש אז מה ההשפעה? ואם יש בעיה אם ונטולין למנותחי לב? אשמח לקבל תשובה תודה אירה
 

kivity

New member
ונטולין

שלום ונטולין או בריקלין הנו מרחיב סמפונות המביא להקלה מהירה מסיבה זו חולי אסטמה רבים מסתיעים בטיפול זה יחד עם זה אנו לא ממליצים לקחתו בתכיפות רבה שימוש רב בו מעיד על מחלה לא יציבה הדורשת טיפול מתאים נוסף. הונטולין עצמו יכול להאיץ את קצב הלב וכן לגרום לרעד. על פי רב האצת הדופק לא מהווה בעיה אך לא כן במינון רב (שימוש רב). עבור המטפלים השימוש הרב בונטולין משמש כסממן ליציבות המחלה השאלה מה זה שימוש רב פעמיים בשבוע ונטולין הוא סביר ביותר פרופ' קויתי
 
למעלה