ונדליזם

ganbarimasu

New member
ונדליזם ../images/Emo123.gif

לא מובן לי מדוע רשויות האכיפה בנהריה לא מצליחות עם הונדליזם הפושה בכל פינה בעיר... הנה לדוגמה תמונה שצילמתי ליד מגרשי הטניס ברחוב סולד. כבר יותר משבועיים יש ספסל שנקרע ממקומו ומונח שבור על הרצפה, וחלק מהגגון של עמודי הנוי נקרע ממקומו... ואף אחד לא בא לתקן למרות פניות. אני זוכר לפני כשנה כשראיתי נערים משחיתים רכוש ליד ביתי התקשרתי למשטרה. היא כמובן לא הגיעה. מה קורה בעיר הזו מבחינת הונדליזם? זה פשוט מרגיז!
 

ganbarimasu

New member
משום מה לא נראה לי

שהונדליסטים מתחשבים ברווחת הציבור. ולמען האמת... גם לא ברווחתם הם עצמם...!
 

ה דרומי

New member
השבוע לפני כ20 שנה 1987 יום שישי שד' הגעתון

מגעים קבוצת אנשים ומחפשים מקום לבילוי בשד' הגעתון וכלום שום דבר לא פתוח. חזרתי אחרי כ20 שנה 2007 ביום ה האחרון ואיזהפלא הכול פתןח הטיילת מלאה במקומות בילוי . שרק תמשיכו ככה.
 

ganbarimasu

New member
ברוך השם יש היכן לקנות ../images/Emo175.gif

אבל ברצינות - בשלוש השנים האחרונות יש תנופה אדירה בכל הנושא של מקומות בילוי בנהריה. בתי קפה ומסעדות נפתחים בקצב של מכונת ירייה, וכבר אין מה להתלונן בכלל...! עכשיו צריך רק להפסיק את הגיזום וכריתת העצים, לנקות קצת את הונדליזם, ולחכות לתיירים שיגיעו אינשאללה!
 

ה דרומי

New member
את א.הערב של יום ה אכלנו

בשאטו\קפה\בר מסעדה בשד' הגעתון הבעלים מחזיק מסעדה נוספת בשם אידה משהו כזה שהיא קצת יותר צפונבונית {פלצני}
 
דבר יפה

הוא דוד שלי יש לו גם מסעדה בים נראה קוראים לה מול הים ואת אל ג'אוצו וכמובן את אידה ושאטו וגם קייטרינג אל-טורו. דרך אגב, נראה אם אתם יודעים מי זאת אידה הזאת שעליה קרויה המסעדה.
 
תנו לבן אדם אדום!

לא יודע אם ראש העיר הראשון, אבל אשתו של אחד מראשי העיר בעבר
 
למעלה