ומה תגידו על זה?!

AdiBos

New member
ומה תגידו על זה?!

קחו מספר תעמדו בתור ואולי יתמזל מזלכם
 
שיט....

שוב הקדימו אותי ולא ראיתי. בזבזתי הודעה שלמה למעלה בנושא. כי זו הכותרת שמשכה את עיני יותר מכל כשרק התיישבתי לפני כמה דקות.. מנהלות.. (זו שעוד לא ילדה,) אפשר לצרף חבל על ההודעה הכפולה.
 
למעלה