ומה תגידו על זה?! קחו מספר תעמדו בתור ואולי יתמזל מזלכם
ה הדודה המתוקה New member 24/4/04 #3 שיט.... שוב הקדימו אותי ולא ראיתי. בזבזתי הודעה שלמה למעלה בנושא. כי זו הכותרת שמשכה את עיני יותר מכל כשרק התיישבתי לפני כמה דקות.. מנהלות.. (זו שעוד לא ילדה,) אפשר לצרף חבל על ההודעה הכפולה.
שיט.... שוב הקדימו אותי ולא ראיתי. בזבזתי הודעה שלמה למעלה בנושא. כי זו הכותרת שמשכה את עיני יותר מכל כשרק התיישבתי לפני כמה דקות.. מנהלות.. (זו שעוד לא ילדה,) אפשר לצרף חבל על ההודעה הכפולה.