גמאני באותה סירה
שנה שעברה הייתי בתשיעי עכשיו אני עם ילד בן שנה + הריון חודש 7 כדאי להתייעץ עם רב שמבין ברפואה ויתן לך עצות וגם פסק הלכה למקרה ולא תחושי טוב. אני מקווה שהשנה ארגיש טוב יותר מפעם שעברה, אז נאלצתי לשתות בשיעורים. בכל אופן תמעיטי עכשיו במתוקים ובקפאין (וסיגריות אם את מאלה שמעשנות). לשתות הרבה כבר מעכשיו, לאכול פחמימות מורכבות וירקות (לא הרבה פירות כי זה גם סוכרים) ושיהיה צום קל וגמר חתימה טובה, והלוואי שהמשיח יגיע עכשיו ולא נצום בכיפור.