ומה נכין היום?

ady18

Well-known member
ואשמח גם לשמוע מה אצלכם הולך בארוחה מפסקת?

ובארוחה שנגמר הצום תודה מראש
 

mmta05

New member
מחפשת משהו להקלה בהריון

בצומות קשה לי בלי קשר להריון אבל השנה אני בהריון ועוד עם 2 קטנים בבית... מכירות אולי משהו שיכול לעשות להעביר את הצום בלי כאבי ראש מיוחדים???? ויטמין מסוים, תה וכדו'????
 
גמאני באותה סירה

שנה שעברה הייתי בתשיעי עכשיו אני עם ילד בן שנה + הריון חודש 7 כדאי להתייעץ עם רב שמבין ברפואה ויתן לך עצות וגם פסק הלכה למקרה ולא תחושי טוב. אני מקווה שהשנה ארגיש טוב יותר מפעם שעברה, אז נאלצתי לשתות בשיעורים. בכל אופן תמעיטי עכשיו במתוקים ובקפאין (וסיגריות אם את מאלה שמעשנות). לשתות הרבה כבר מעכשיו, לאכול פחמימות מורכבות וירקות (לא הרבה פירות כי זה גם סוכרים) ושיהיה צום קל וגמר חתימה טובה, והלוואי שהמשיח יגיע עכשיו ולא נצום בכיפור.
 
הכי טוב להקפיד על אכילת ירקות ופירות

במשך השבוע וכמה שפחות מתוקים, עם הדיאטה הזאת עברתי את יום כיפור בקלי קלות. אל תאכלי הרבה גם לפני הצום, עדיף פחמימות מלאות שמתפרקות לאט וכן לשבור את הצום עם פרי. צום קל...
 
גם לי יש בעיה דיי דומה...

אבל עלי הרופאה פשוט אסרה לצום...(שבוע 36...עד מתי ?!) אבל היום ראיתי בחנות כדורים של קל צום (אפשר למצוא בכל סופרפארם או חנות דומה לנשום בהריון.. האריזה היא ורודה כזאת... תנסי! שווה לבדוק! צום קל וגמר חתימה טובה!
 

ady18

Well-known member
ספגטי עגבניות

3-4 עגבניות שמרדת \מרוסקות טריות קפסא בינונית של רסק עגבניות בצל בינוני כמה עלים של בזילקום לפי טעם (אצלי זה יוצא קרוב לעשרה עלים אפשר פחות) מטגנת את הבצל ומוסיפה בהדרגה את העגבניות ואת הבזילקום בסיר נפרד מרתיחה את הפסטה והכרוטב מוכן מכניסה יחד לרוטב
 
למעלה