איזה סופ"ש???
אני אשלח לך איפה אני נמצא במסרים......... בספ"ש הקרוב אני מבין....... אגב עוד דבר מצב הקוזינות פה מזעזע כמו מצב שולחנות הפול בארץ אילת מתאימה לקיץ... אבל לגבי סנוקר/פול (אתמול שיחקנו פול בזוגות תפרנו את המדורג שתיים באילת חמש אפס , עם הפסד אחד טכני שלהם) אני אשלח לך במסרים עוד מעט איך לאתר אותי........