סלבו, אתה לא בסדר עד היום הייתי בטוח שאתה כתבת את זה, אבל קיבלתי היום במייל את המקור הסרוק. תן את הכבוד המינימאלי ליאיר לפיד... ובכל זאת: כל הכבוד לך על המאמץ להדפיס ולהביא לנו את העותק הראשוני של "מגילת זכויות הגבר (המדוכא)" !