ולמי ששאל

שי רגב

New member
סלבו, אתה לא בסדר../images/Emo70.gif

עד היום הייתי בטוח שאתה כתבת את זה, אבל קיבלתי היום במייל את המקור הסרוק. תן את הכבוד המינימאלי ליאיר לפיד... ובכל זאת: כל הכבוד לך על המאמץ להדפיס ולהביא לנו את העותק הראשוני של "מגילת זכויות הגבר (המדוכא)" !
 

Erunaamo

New member
יאיר לפיד? ../images/Emo12.gif

זה מסתובב באינטרנט כבר כמה שנים, עוד בגירסא אנגלית...
 

bizhar

New member
כן, לפיד ציין שהוא שיפץ ועידכן

וכמו שאני מכיר את סלבו הוא עשה cut&paste מבלי שים לב לזכויות יוצרים. נחמד בכל מקרה ולמרות המקור האנגלי - נראה מאוד מאוד ישראלי.
 
זכויות יוצרים?

אולי אני מפספס משהו, אבל רוב הדברים עוברים באינטרנט מאחד לשני - גם באי מיילים וגם בפורומים וקבוצות דיון. כמה פעמים הופיעו דברים מהסוג הזה?
 
לא "זכויות" יוצרים, אבל נהוג להביא

דברים בשם אומרם. אם ידוע המקור, נטיקט טוב אומר לצרף את המקור. הועבדה שרוב העולם אינו מנומס, אינה סיבה מספקת לנהוג בחוסר נימוס.
 
למעלה