וככה לפני השינה...

נעמי 1

New member
וככה לפני השינה...

לא יודעת אם לבחור בקמפינג ביער המלכים או המלאכים (איך קוראים לזה בכלל?) או בפארק הלאומי ברמת גן כשראש העיר בשטח... אני ממש לא במתח נעמי הולכת לישון עם מסכת גז לילה טוב
 
נעמי רק אל תשכחי את הפנס שאמרו

להכין. לקמפינג יש הרבה יתרונות. אין ארנונה, אין ועד בית, אין תנור אפיה ועוד. את מסכת גז תצטרכי לשמור לפורים. לא ניראה שתהיה שימושית. אגב, טוב שהזכרת לאנשים.....אני בכלל שכחתי איפה שמתי אותה. מקווה שהעוזרת לא גנבה לי.........פחחחח ....... לילה טוב נעמי.
 

נגה...

New member
../images/Emo61.gif

סושי תגיד לך כבר איך קוראים .....
נגה.
 
למעלה