נעמי רק אל תשכחי את הפנס שאמרו
להכין. לקמפינג יש הרבה יתרונות. אין ארנונה, אין ועד בית, אין תנור אפיה ועוד. את מסכת גז תצטרכי לשמור לפורים. לא ניראה שתהיה שימושית. אגב, טוב שהזכרת לאנשים.....אני בכלל שכחתי איפה שמתי אותה. מקווה שהעוזרת לא גנבה לי.........פחחחח ....... לילה טוב נעמי.