וירוס שמחקתי והוא חוזר מעצמו. מעצבן

alon120

Member
וירוס שמחקתי והוא חוזר מעצמו. מעצבן

קיבלתי הודעה על וירוס והעברתי אותו להסגר ומיד מחקתי אותו. עברתי למצב בטוח וסרקתי שוב סריקה מלאה עם AVG ואד-אוור וכאן לא נמצא כלום, ז"א המחשב נקי ותקין. נכנסתי למחשב התחברתי לאינטרנט ותוך 5 שניות (עוד לפני שעשיתי משהו) שוב פעם המפלצת של AVG מתריעה על וירוס. כשזה קרה הבנתי שמשהו חשוד והתחלתי לבדוק את ההגנות ומתברר שהפיירוול הפנימי לא עבד וגם הסייגט לא עבד. מתברר שהסייגט נדפק. ניסיתי להפעיל אותו אבל כלום לא קורה. הוירוס הזה לא הרס את הסייגט, אני יודע זאת בוודאות. הסייגט נדפק לפחות שבועיים קודם ולא עלה עם המחשב ורק עכשיו אני מקשר בין הדברים. אין לי הסבר למה זה קרה. אז בקיצור הוירוס ניצל את הפירצה במחשב. טוב, אז עכשיו שוב ביצעתי סריקות עד שהמחשב נהיה נקי והפעלתי אותו מחדש. הפעם חיברתי את המודם אבל לא התחברתי. מיד כשהמודם התחבר מופיעה לי הודעה שתוכנה מבקשת להתחבר. התוכנה הזאת היא בוודאות הוירוס. מתברר שהוא איכשהו לא נמחק לעולם. צירפתי תמונות. איך הוא לא נמחק ומה אפשר לעשות? שחזור מערכת יפתור את הבעיה או שהמחשב הזה אבוד?
 

alon120

Member
../images/Emo208.gif זה ממש חשוב

ממש חשוב. אני בלי מחשב כבר כמה ימים
 

quiet251

New member
חושב שהתשובה לשתי השאלות

האחרונות- שלילית. שחזור מערכת לא יפתור, אבל זה לא הדבר היחיד לטיפול. מציע גם לבצע סריקה עם ewido (מצורף קישור). אם לא יעזור- מצורף קישור לדף בגוגל בנושא, ולקישור בתוכו. לגבי הפיירוול- מציע להסתכל גם ב"שרותים" למה לא עולה. וקישור בנושא http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm תסתכל אם הודעת שגיאה דומה אצלך.
 

alon120

Member
הפיירוול עובד אבל משום מה הוא לא

היה מחובר בזמן שהסוס חדר. הפיירוול של סייגט לא עבד כבר תקופה ארוכה. הוא לא עולה בכלל ולכן לא ניתן לעבוד איתו. אני מוחק אותו ומתקין מחדש. ברור שגם הפעלתי את הפיירוול הפנימי. אבל מה זה יעזור עכשיו כשכבר חדרו לי? מה עוד אני יכול לעשות? אני לא יכול לסרוק און-ליין כי אני לא מחובר (אני לא מתכתב עם המחשב שלי). כל ההתקנות נעשות ע"י D.O.K יש לך עוד הצעות? כי אני שוקל לפרמט וזהו!
 

quiet251

New member
אתה גם יכול להוריד את ewido

ואת העדכונים עבורה, ולהעביר אותם למחשב השני. (ככה אני עושה כדי לעדכן במערכת שלא נוהג לחבר לאינטרנט). אותו דבר- עדכונים עבור avg.
 

alon120

Member
לא היה לי אווידו. היום רק התקנתי

מדובר ב-EWIDO ANTI MALEWARE. זאת התוכנה המדוברת או שזה טעות? ומה לעשות אם היא לא מוצאת כלום? כי אני עצוב רצח
 

quiet251

New member
זאת אכן התוכנה

מצרף קישורים לתשובה (לא שלי) יותר מפורטת בנושא אבטחת המחשב, ולשתי תוכנות נוספות בהן אני משתמש. ב"ספיבוט" יש את אופצית imunize, שחוסמת כניסת חלק מהמזיקים.
 

alon120

Member
../images/Emo93.gif עכשיו גם אין לי נק' שחזור!

לפני מס' שעות בדקתי והיו לי נק' עד שבוע ימים אחורה. עכשיו בדקתי שוב ואני רואה שכולם נמחקו. יש רק של היום ואתמול. ז"א רק האופציה לשחזר את המחשב ירדה מהפרק. כעת מה שנותר לי הוא להסתייע בכם או להתקין מחדש את הווינדווס. אני ממש בדיכי. ממש ממש IMUNIZE - הכוונה "חסינות"? כי לחצתי עליו. זה מה שהתכוונת?
 
למעלה