פ ו ר ס ט ר
New member
ויסטה או XP
אני עומד לרכוש מחשב נייד חדש. יש לי אופציה לבחור את מערכת ההפעלה ויסטה או XP מה כדאי? מה בכלל היתרונות של ויסטה? אודה לחוות דעתכם המלומדת.
אני עומד לרכוש מחשב נייד חדש. יש לי אופציה לבחור את מערכת ההפעלה ויסטה או XP מה כדאי? מה בכלל היתרונות של ויסטה? אודה לחוות דעתכם המלומדת.