ויסטה או XP

ויסטה או XP

אני עומד לרכוש מחשב נייד חדש. יש לי אופציה לבחור את מערכת ההפעלה ויסטה או XP מה כדאי? מה בכלל היתרונות של ויסטה? אודה לחוות דעתכם המלומדת.
 

redrider

New member
XP

ןיסטה פשוט לא עומד בציפיות. ערימה גדולה של בעיות וקצוות לא סגורים.
 

kobi 23

New member
ערב טוב ושבת שלום

תריץ חיפוש בפורום ותראה מה המלצה ולמה. בקצרה אני אגיד לך שבלי כל צל של ספק האקס פי מנצחת בכל פרמטר שהוא,ולא סתם מנצחת אלא מביסה,רומסת ודורסת את החרא הזה שידוע בשם ויסטה
 

Jan22

New member
בעיקרון דנו כבר בזה

הרבה פעמים ואם תבדוק בחיפוש מתקדם תוכל למצוא את כל התשובות. המסקנה הסופית שאין עדיין חבילות הרחבה לVISTA והיא לא תומכת בלא מעט סוגים שונים של חומרה. חסרים לה עדכונים מהותיים .
 

Aדי

New member
שורה תחתונה, זה תלוי במשתמש...

יש משתמשים שמרוצים מויסטה ולא מעונינים לחזור ל- XP, ויש כאלה שויסטה היא כאב ראש בשבילהם... לדעתי (מה שאני עושה), אפשר לעבוד במקביל עם שניהם, אני מאמין שבסופו של דבר ויסטה (אחרי SP1 שיוצא בקרוב ואולי SP2שיצא בעתיד) תתבגר, ובהחלט תהפוך ל- XP הבא...
 

kobi 23

New member
לשום משתמש היא לא כדאית

היא זוללת 35% יותר סוללה מהמחשב ווקורעת את הארד דיסק
 
כמה זיכרון כדאי ומה השיקולים?

השאלה היא לגביי הזיכרון האם 2MB מספיק או שכדאי להגדיל ל 4MB ? השימוש של המחשב יהיה בעיקר אופיס/אינטרנט אך גם עיבוד תמונות בפוטושופ, מוזיקה, צפיה בסרטים וכו' קראתי באיזה שהוא מקום שעל מנת לנצל בכלל זיכרון של 4MB צריך תוכנה ומערכת הפעלה של 64 ביט (לא בטוח שקראתי נכון ובטוח שלא ברור לי כלל מה זה אומר) אנא תשובתכם כולל הסבר כי הרחבת הזיכרון ל 4MB עולה יותר מ 1,000 ש"ח
 

Aדי

New member
אין כל צורך בזיכרון 4GB, אלא...

אם יש לך מערכת הפעלה 64bit (וגם אז צריך אפליקציות/משחקים שיודעים לנצל אותו). מערכת הפעלה 32bit (מה שיש בד"כ לכולם, ואם אינך יודע מה יש לך אז כנראה זו 32bit) תומכת בזיכרון עד 3GB אבל רק משחקים הצמאים לזיכרון יכולים לנצל אותו, אפליקציות שבד"כ משתמשים בהם במחשב לא צריכות כמות זיכרון כזה... לכן אם אתה רוצה מחשב למשחקים כבדים מומלץ 3GB זיכרון, אם זה לא מחשב למשחקים כבדים 2GB זיכרון זה יותר ממספיק.
 
תודה רבה, האם זה נכון גם לויסטה?

אני מתכוון לשים ויסטה מלאה וארצה לעשות עריכת תמונות, וקצת עריכת וידיאו וכמובן צפיה בסרטים ועבודה שגרתית במחשב. המחשב יהיה dell XPS M1330
 

RoyBO

New member
גם אני אקנה את הדגם הזה לשימושים כמעט זהים

2GB מספיק.
 

kobi 23

New member
המחשב הזה

פשוט פצצה,אבל אני בטוח ב100% שאם XP תהיה מותקנת אצלו הוא יעבוד אף יותר טוב. כל מחשב שהויסטה תהיה מותקנת עליו יהיה מסורס באופן יחסי
 
למעלה