ויהי בוקר

TrustHer

New member
ויהי בוקר ../images/Emo96.gif

ותסתובב שלומית במדבר, והשמש קופחת על ראשה. וחם, חם מאוד
. ותפן כה וכה, ותראה מעשה נס. והנה אפה נוזל ונוזל ואיננו יבש. ותשמע קול קורא: שלי נעליך מעל רגליך ואת חולצתך ומכנסך ולכי לישון. תען כי גבוה החום שלך ואת שומעת קולות. ותאמר שלומית - הן. ותשל נעליה חולצתה ומכנסה ותלך לישון. ותשן ותנחר עד מאוד. ותיגמר הפואנטה. ויסתיים הפוסט.
 

Purple Mushroom

New member
זה לא שלומית ! זה פירסומת של חיפוש עובדים...

זה פירסומת של חיפוש עובדים צעירים לicq ! זאת היתה שאיפה שלי , ו\או חלום , מלפני 10 שנים , לעבוד ב icq . חבל שעכשיו מציעים את זה רק עד ילידי 1980 . כלומר , עד גיל 27 . טוב , בכל זאת מילאתי את הטופס . מעניין אם יחזרו אלי .
 
יותר מדי ממלאים את התופס...אין מקום נראלי כבר

כל מישו 3 ממלא תופס כזה....נראה לך שיש מקום?נראה לי סתם דופקים שם אנשים
 

Purple Mushroom

New member
אני חושב שזה שיווק ופירסום../images/Emo20.gif../images/Emo32.gif.

תוכנות מסרים מידיים . הם בטח רוצים שעוד משתמשים ידעו על התוכנה , שכולם יצטרפו , בעולם . בישראל , הם רוצים אולי שכל בני הנוער יצטרפו , ואולי לתקן איזה נזק תדמיתי שנוצר . זה כמו מה שדיברנו עליו בקיץ על שיווק ופירסום , הכל זה שיווק ופירסום . חברת icq , אולי רוצים שיהיה להם חצי מילארד משתמשים , ולא רק 400 מיליון . מתחרים בפופולריות של תוכנת המסנג'ר של מייקרוסופט , שבעצם הם היו הפופולריים הראשונים ..
 
יש מצב...הגענו למסקנה שזה חרא..פשוט וקל

לא היה קשה להגיע למסקנה הזאת..הם רוצים בתופס שתגידו אם יש לכם שוקס שין או שואו מי.....רבאק...ואם יש לנו עוד תוכנות מסרים..אפשר להבין מזה שמה שאמרת שזה רק שיווק זה אכן נכון.......
 
למעלה