וידוי

Raph Rulz

New member
וידוי../images/Emo9.gif

מיכל, אין לך מושג מה את בשבילי אני מעריך אותך מאוד!!! יותר ממה שאת מסוגלת לדמיין... את בית חם לספר לו כל מה שאני מרגיש ולהעביר איתו את הזמן בכיף... אז להגיד שאני אוהב אותך... אני לא יודע אני חושב שזה דיי מקדם לאהבה אבל בשבילי את יותר מידידה.... מה את אומרת????
 

jt fan

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

שאני עדיין מאוהבת בך מה לעשות שבית אותי..חחחחחחחחח סתם מותק אתה פשוט מדהים, אתה נשם! ואתה הרבה יותר מידיד
ואין כזה דבר "אהבה וירטואלית" אז אהבה לא תצא מזה.. אבל אולי ידידות טובה..
 

Raph Rulz

New member
what the hell m i suppose 2 tell...

אין לי מילים!!!!! רק שתדעי שזה הדדי.......
זר בשבילך...
 

Raph Rulz

New member
צודקת אני לא יכול להתעלות על זה אבל

אחד כזה-
ועוד אחד כזה-
שווים יותר...
 

jt fan

New member
you are so right Babe

אנשים יתחילו להפיץ עלינו שמועות...חחח
 
למעלה