וידוי../images/Emo9.gif
מיכל, אין לך מושג מה את בשבילי אני מעריך אותך מאוד!!! יותר ממה שאת מסוגלת לדמיין... את בית חם לספר לו כל מה שאני מרגיש ולהעביר איתו את הזמן בכיף... אז להגיד שאני אוהב אותך... אני לא יודע אני חושב שזה דיי מקדם לאהבה אבל בשבילי את יותר מידידה.... מה את אומרת????
מיכל, אין לך מושג מה את בשבילי אני מעריך אותך מאוד!!! יותר ממה שאת מסוגלת לדמיין... את בית חם לספר לו כל מה שאני מרגיש ולהעביר איתו את הזמן בכיף... אז להגיד שאני אוהב אותך... אני לא יודע אני חושב שזה דיי מקדם לאהבה אבל בשבילי את יותר מידידה.... מה את אומרת????