ויברטור - כן או לא?

ויברטור - כן או לא?

והנה דילמה אישית שניתקלתי בה. במשך שנים ארוכות חשקה נפשי בויברטור פרטי משלי. נכון - יש לי ויברטור אנושי אישי וחוקי משלי שהביא איתי לעולם ארבעה צאצאים. אבל - גמני רוצה ויברטור כמו שיש לאיזבלה!!! מה יש?? והנה הדילמה. איך האיש ירגיש? אולי הוא יעלב לי ש..הנה - הוא כבר לא מספיק לי! חששתי שזה ייפגע בזוגיות שלי. חששתי שלטיפוס המצ´ואיסטי הישראלי יהיה קשה לקבל תחליפים-על-בטריות אצלו במיטה.. מה דעתכם? האם לחכות להזדמנות המתאימה (שלפעמים לוקח כמה שנים עד שהיא מגיעה..) ואז לשאול אם אפשר לקנות? האם פשוט לקנות ולהציבו בפני עובדה? ואיך בדיוק להציג בפניו את התוספת החדשה במשפחה מבלי שהחוקי ירגיש מאויים??
 

ברונסון

New member
יש לך טעות

אני למשל קניתי לאישתי מתנה ויבטור. היא משתמשת בו בהנאה מרובה ולא מפסיקה להודות לי. אין לה מושג שאת המתנה למעשה קניתי לעצמי, גם מימשתי לעצמי פנטזיה לראות מישהי מאוננת עם ויברטור, וגם היא משאירה לי מספיק כוחות להמשיך להשתרלל בחוץ. בורנסון
גם וגם
 
הלואי וכולם היו פתוחים כמותך, אבל

לא כל הגברים יקבלו זאת כך. איך להציג זאת לגבר מבלי לתת לו הרגשה שהוא "לא מספיק לי"? לשאול אותו אם יש לו פנטזיה לראות את אישתו עם ויברטור על ידו?
חשבתי לעשות מין ערב סקסי. לשלוח את הילדים, להכין אווירה ואולי אז להוציא את הצעצוע. אוףףףףףףףףףףףףף. הכל רק לא לראות מבט נפגע בעיניים שלו!
 

ברונסון

New member
הבעיה היחידה היא

בבחירת הגודל של הויברטור! צריך לקנות אחד כזה שלא יעליב אותך, מצד אחד, ומצד שני שיצליח למלא את החלל שאתה לא מצליח. אגב, הצעה לשם של הפורום, אולי, אינטימיות בשניים. גם מתאים לי אינטימי. וגם פורום אינטימי . ברונסון
גם וגם
 
לא, לא, לא

יקירי - אתה מפספס לחלוטין את מטרת הפורום. בבקשה - קרא את "מכתב המנהלת". הוא יסביר. אנחנו מבקשים לתת תשובות רציניות ועניניות. לא היתוליות. זה חביב מידי פעם אבל זו לא מטרת הפורום.
 

תבור.

New member
מזל טוב

ברכות לפורום ולמנהלת שלחתי תגובה שנעלמה לתפוז נפלאות
 
ברוך בואך, איש ../images/Emo13.gif

שמחה שהצטרפת. אני, אישית, יודעת ומכירה את עצותיך הטובות כך שאני בטוחה שתוכל לעזור בהרבה מקרים. תודה, תבור.
 

תבור.

New member
ויברטור כן וכן

הרגשת האיום תלויה בהשקפת עולמו של בן הזוג ופה קצת קשה לשנות . אישית הויברטור כלי עזר לגבר לא פחות מאשר לאשה . מאפשר לגבר התמקדות בעינוג האשה, בשיפור האינטימיות ליטופים נשיקות חיבוקים הרחה ייתכנו רק על ידי בן הזוג. הויברטור מאפשר לנשים הזקוקות להרגשה של מילוי בתוכם להנות מהרגשה זו לזמן המתאים להם ללא חשש מגמירה מוקדמת של בן הזוג לדוגמא . ןיברטור מאפשר מימוש תנוחות מגרות ביותר כמו טיפול אוראלי לאשה בזמן פעילות ויברטור בתוכה עונג עילאי לדברי בת זוגי . הכל אפשרי כיד הדמיון והרצון המשותף . מניסיוני לאחר גמירה מהנה של האשה עם ויברטור ברוב המקרים תקבל בהנאה חדירה של בן זוגה שברובה תתמקד בעינוג הגבר שגילה התחשבות לפני כן .
 
בהחלט הפעלת את הדמיון שלי../images/Emo70.gif ../images/Emo8.gif

זה העניין.. על יתרונותיו של הויברטור אני יודעת.. זו נקודת ההשקפה של בן הזוג שזקוקה לכיוונון..
 
לקנות! לקנות! לקנות

פסיפלורה יקירתי, לפני ההמלצות: היפ-היפ-הורייי!!! שולחת
והרבה
!!!! ועכשיו, להמלצות: שוב, לקנות! לקנות! לקנות! את לא רוצה להפחיד אותו? לגרום לו לאי נעימות? תתחילי בקטן... יש ויברטורים קטנים, או בואי נקרא להם עזרים, שמיועדים לעינוג שני הצדדים. ניתן להלביש אותם על הגבר וכשהוא חודר, יש חלק שנוגע בדגדגן ומענג את האישה. הוא מספק רטט גם לגבר וגם לאישה... אח"כ, כשיראה כי טוב, תמשיכי ותקני עוד אחד גדול יותר... תראי לו איך את משתמשת, למדי אותו להשתמש עליך, למדי אותו שאפשר להשתמש גם בו וגם בויברטור בעת ובעונה אחת... האמיני לי, הוא לא יברח!
ושוב, המון המון בהצלחה!!!! נשיקות נויה
 

דיאבלו

New member
תשובה גברית

תקני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ומייד!!!!!!!!!!!!!!! תשתמשי, תהני,תגמרי, ושוב תשתמשי ושוב.......... ומתי שיצא לך, תודיעי לו שקנית נקודה. ועכשיו הסבר פילוסופי : נניח שכבר קנית, ונניח שכבר השתמש ולא נניח שנהנת(אנו יודעים שתהני) ואז זה יעשה לך טוב על הנשמה ותתיחסי לגבר שלך הרבה יותר טוב והוא יתפלא למה את מתייחסת פתאום יותר טוב ובמשך חודש תתחמקי מתשובה ישירה והוא רק ישבור ת´ראש למה פתאום יותר טוב לו ואחרי חודש תסבירי לו והוא בטוח יקבל את זה ומקסימום אם הוא לא יקבל את זה, תמשכי את הוויכוח הזה עוד חודש ובינתיים תמשיכי להשתמש ואם זה לא ילך, תזרקי את המכשיר ותחזרי לטבעי אבל היו לך חודשיים של הנאה!!!! איך אני??? די.
 

תבור.

New member
תשובה לענין

ברוך הבא לכאן. אין ספק שכאשר טוב לה על הנשמה וכאשר חוזר הביתה ועיניה בורקות היחס שאני מקבל משתפר פלאים וגומר...
 

מייקי69

New member
מזכיר לי סיפור על איזו תכנית רדיו../images/Emo41.gif

מהסוג של האמריקאים.... שמתקשרים וכאילו עובדים על אנשים... אז פעם שלחו לי מייל כזה מתכנית רדיו אמריקאית בה התקשרו לבחורה שרכשה ויברטור, בטענה שיש תקלה בכל הליין של הויברטורים מהסוג שאותו היא רכשה. -האם השתמשת כבר, שאלו אותה? -והיא - לא, ממש לא. לא קניתי לעצמי אלא לחברה. -אה, יופי טופי, ענו לה - ויש לך מושג אם החברה השתמשה? כי יש איזה באלאגן שזה עושה... שום דבר רציני, אבל כדאי שהיא תחליף את זה... ומהר !!! -נבהלה הבחורה וניסתה לגשש מה זה בדיוק "עושה" שהוא לא בסדר. -הסבירו לה (ממש לא הבנתי את הז´ארגון העאלק-רפואי.) והיא נבהלה... גימגמה... ואמרה ש.... שבעצם קנתה לעצמה.... -אה, אוי, באמת? - אמרו לה, איזה גדולה את שאת מספרת בכינות, כי זה מאד חשוב שתחזירי לחנות. מתי השתמשת לאחרונה? -המבוהלת מילמלה תשובה -רגע, את משתמשת בו לעיתים תכופות??? -לא, לא, ממש לא. אולי פעם או פעמיים השתמשתי... -אוה, יופי, יופי, כי ככל שמשתמשים יותר - אז זה יותר מסוכן.. את מבינה. -מה???? יותר מסוכן??????? -בהחלט. אבל אין חשש, את השתמש רק פעם-פעמיים, ממש לא רציני... -כן... לא.... המממממ... גימגמה ואז אמרה - האמת היא שאני השתמשתי יותר... טיפ-טיפה יותר פעמים... אז אני חוששת... אתם מבינים?? -מבינים מבינים - כמה פעמים השתמשת? נסי להזכר, למרות שאת לא צריכה להבהל. גם אם השתמשת עשר פעמים, עדיין.... -כן... לא.... המממממ.... גימגמה שוב - האמת היא שאני משתמשת יותר. הרבה יותר.... -כמה יותר ???? - המממ... כל יום, למעשה... - פעם ביום...? - לא... לא בדיוק... בערך... 4 פעמים ביום ...!!!! יוזם המתיחה היה החבר של הבחורה, ש"פגש" את הויברטור, ונאמר לו שכלל לא עושים בו שימוש שאלה: מי לדעתכם התפדח יותר? המשתמשת, או החבר שלה????? מסקנה : עדיף לגור בישראל. שם עדיין אין תכניות כאלה. ואם כבר - אז עדיף תמיד לספר את האמת, ואז בטוח לא חוטפים מחלות מאיזה "ליין" דפוק... חחחחחחחחחחחחחחחח
 
חמודי, אתה יודע שאני נורא ביישנית

וחשבתי שאני רוצה לנסות ויברטור כמו של איזבלה,אבל ממוש ,אני לא אכנס בחיים שלי לחנויות האלו, ובכלל מה יחשבו עלי, ויש כל מיני סוגים ,נכון? אז תהיה נשמה מתוק שלי ואולי בהזדמנות תקנה אחד? ואז הגברבר בטוח שזה רעיון שלו, כמו שהיה הרעיון להחליף את הסלון, לקנות וילונות ועוד כמה רעיונות פולניים. אבל אם נעזוב את התפוצה הפולנית,וברצינות של רגע- פשוט להגיד לו, שאת רוצה לקנות ויברטור. וזהו. עובדה. ועם עובדות גברים לא מתווכחים. וזו לא ממש תוספת חדשה למשפחה, אין לה אסיפות הורים והיא לא עורמת כביסה באמצע החדר. זה צעצוע שלך. והגעת לגיל שמותר להתחיל לשחק.
 
מישו קרא לי?

פסי? (מרשה לעצמי ככה, שם חיבה, מהכרות בשם אחר בפורום אחר...) הצצת למגירה השנייה מלמעלה שליד המיטה שלי? או שזו היית את במיטה לצדי? איך את מכירה את הוויברטור שלי איך??? ואם אני כבר כאן, אז יש לי שיתוף... יענו "שרינג"... פעם אחת... לידוע בציבור לשעבר שלי היה יומולדת וחיפשתי רעיון מה לקנות לו. בין השאר ביקרתי ב"ארוס", ככה, לבחון אופציות. ושם מצאתי... מצאתי משו רוטט כזה, שיכול מצד אחד להתלבש על הזין שלו, ומצד שני להרטיט אותי כשהוא חודר אליי, וככה שנינו נהנים מהרטט ומהביחד ואף אחד לא ממש מאוים... אז בתור התחלה לשלישייה, זה נראה לי אחלה. אחר כך כבר קל יותר לעבור לרביעיות, חמישיות ומי יודע... השמים הם הגבול... נסו ותיהנו... ד"ר איזָה וסטהיימר תומכת
 

תבור.

New member
איזבלה ../images/Emo41.gif

שמך הוזכר בכל מיני הודעות שמח שאת פה איתנו הולך לחפש (ברצינות) את הרוטט המתלבש או להיפך .
 
איזה!!! ../images/Emo6.gif

וואלאק! הלכת לי לאיבוד בין כל ההודעות. מזל שתבור ניער אותי
איזה כיף לראות אותך ביננו. בקשר להצעה שלך - יש לי טבעת סיליקון שכזו שמתלבש על הזרבובית. מין טבעת עם כל מיני שפיצים בהיקף החיצוני.
אני חושבת שזו תהייה התחלה טובה..
 

תבור.

New member
ניעור כלפי מעלה ../images/Emo99.gif

הטבעת מוכרת ההלבשה הרוטטת לא מכיר לא יודע יש שם למענג הזה ???
 
למעלה